آسیادر

ساخت وبلاگ

حروف برجسته پلاستیکی – مجموعه عظیم تابلوسازی ژیوار با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع حروف برجسته پلاستیکی  را با ارزانترین قیمت در بین تابلوسازی ها تا 30% تخفیف ویژه در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات حروف برجسته چلنیوم- حروف برجسته انگلیسی- حروف برجسته پلکسی- قیمت حروف پلاستیک- حروف برجسته استیل- آموزش ساخت حروف نئون پلاستیک- قیمت تابلو حروف برجسته چلنیوم- آموزش ساخت حروف برجسته پلاستیک که تخصص مجموعه بزرگ تابلوسازی ژیوار می باشد خواهیم پرداخت.

حروف برجسته پلاستیکی – تابلوسازی ژیوار هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در طراحی و ساخت انواع تابلو چلنیوم – تابلو پلکسی – تابلو استیل – تابلو راهنمای طبقات – تابلو لایت باکس – تابلو کامپوزیت – تابلو نئون – تابلو مغازه و تابلو فلزی فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع حروف برجسته چلنیوم- حروف برجسته انگلیسی- حروف برجسته پلکسی- قیمت حروف پلاستیک- حروف برجسته استیل- آموزش ساخت حروف نئون پلاستیک- قیمت تابلو حروف برجسته چلنیوم- آموزش ساخت حروف برجسته پلاستیک خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع حروف برجسته پلاستیکی  را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها و … می باشیم.

حروف برجسته پلاستیکی – مجموعه عظیم تابلوسازی ژیوار همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع حروف برجسته پلاستیکی  در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد حروف برجسته چلنیوم- حروف برجسته انگلیسی- حروف برجسته پلکسی- قیمت حروف پلاستیک- حروف برجسته استیل- آموزش ساخت حروف نئون پلاستیک- قیمت تابلو حروف برجسته چلنیوم- آموزش ساخت حروف برجسته پلاستیک با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ تابلوسازی ژیوار با بیش از 15 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از حروف برجسته پلاستیکی را در مجموعه تابلوسازی ژیوار بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.

حروف برجسته پلاستیکی تا 30% تخفیف قیمت خرید|فروش طراحی اجرا

حروف برجسته پلاستیکی تا 30% تخفیف قیمت خرید|فروش طراحی اجرا

حروف برجسته پلاستیکی در مجموعه تابلوژیوار دارای 30% تخفیف و زیر قیمت تمام تابلوسازی های سراسر کشور می باشد شما میتواند جهت مشاوره قبل خرید از حروف برجسته پلاستیکی با تخفیف استثنایی ارائه شده توسط تابلوژیوار بهره مند شوید

حروف برجسته پلاستیک که در گذشته به آن حروف نئون پلاستیک گفته می­شد، یکی از انواع حروف برجسته است و در رنگ­های مختلف، با ظاهری زیبا و شفاف ساخته می­شود. جنس این نوع حروف برجسته از پلکسی گلس می­باشد. استفاده از پلاستیک در ساخت این حروف برجسته باعث نوردهی بیشتر شده اما هنگامی که از زاویه کنار به آن نگاه می­کنیم، به نظر ناخوانا می­رسد. در تابلوهای حروف برجسته پلاستیکی، به دلیل پراکندگی نور و نحوه تابش علاوه بر رویه کار، به قسمت لبه یا کناره ­های حروف، جلوه ­ای زیبا و خاص می­دهد.

در حالت کلی حروف برجسته به تنهایی زیبایی ایجاد نمی­کنند بلکه جلوه زیبای تابلو در وهله اول، به دیواره یا لبه آن که باعث حجیم سازی حروف شده و در بخش دوم، به رویه که پوشاننده سطح تابلو است، بستگی دارد.

در این نوع تابلوهای حروف برجسته برخلاف تابلوهای استیل یا چلنیوم، در قسمت­های لبه و رویه از طلق ­های پلکسی گلس استفاده می­شود. پلکسی گلس نوعی اکرولیک بوده که قابلیت عبور نور را دارد و در رنگ­های مختلف ساخته می­شود.

ویژگی­های حروف برجسته پلاستیکی : در ابتدا برای روشنایی حروف یا شکل­ها، از نئون استفاده می­کردند و به همین دلیل نئون پلاستیک نامیده شد. استفاده از نئون برای روشنایی حروف مشکلات زیادی به همراه داشت ولی امروزه SMD  یا LED جایگزین آن شده است. استفاده از حروف برجسته پلاستیکی، زیبایی تابلوهای تبلیغاتی را چند برابر می­کند.

تفاوت چلنیوم با حروف پلاستیک :

بین حروف برجسته چلنیوم و نئون پلاستیک، تنها تفاوتی که وجود دارد، جنس لبه آنها است. جنس لبه حروف چلنیوم از آلیاژی خاص از فلز آلومینیوم بوده که دارای انعطاف­ پذیری بالا و ظاهری براق است. در صورتی که رویه کار از جنس پلکسی گلس میباشد، ولی در حروف پلاستیک هم لبه و هم رویه پلکسی است. برتری حروف پلاستیکی نسبت به چلنیوم این است که لبه کار در هر رنگی قابل تولید است. کمبود مقاومت حروف برجسته پلاستیکی، یکی از معایب این حروف بوده که اگر در ساخت و نصب آن نکات استاندارد به طور کامل رعایت شود، باعث افزایش دوام و طول عمر این حروف خواهد شد.

در بازار حروف برجسته پلاستیکی با نام­های دیگری مانند نئون پلاستیک، تابلو پلکسی، تابلو برجسته پلاستیکی و ال ای دی پلاستیک شناخته شده است.

حروف برجسته پلاستیکی تا 30% تخفیف قیمت خرید|فروش طراحی اجرا

حروف برجسته پلاستیکی تا 30% تخفیف قیمت خرید|فروش طراحی اجرا

حروف برجسته پلاستیکی – در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ تابلوسازی ژیوار تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع تابلو چلنیوم – تابلو پلکسی – تابلو استیل – تابلو راهنمای طبقات – تابلو لایت باکس – تابلو کامپوزیت – تابلو نئون – تابلو مغازه و تابلو فلزی را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از تابلو چلنیوم – تابلو پلکسی – تابلو استیل – تابلو راهنمای طبقات – تابلو لایت باکس – تابلو کامپوزیت – تابلو نئون – تابلو مغازه و تابلو فلزی را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02177792267 – 09129613802  تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

آسیادر...
ما را در سایت آسیادر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : m.rs gnbweb بازدید : 122 تاريخ : پنجشنبه 28 اسفند 1399 ساعت: 6:09

حروف برجسته چلنیوم – مجموعه عظیم تابلوسازی ژیوار با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع حروف برجسته چلنیوم  را با ارزانترین قیمت در بین تابلوسازی ها تا 30% تخفیف ویژه در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات قیمت تابلو حروف برجسته چلنیوم- حروف چلنیوم- انواع تابلو چلنیوم- حروف برجسته انگلیسی- حروف برجسته پلاستیکی- حروف برجسته استیل- حروف برجسته پلکسی- محاسبه قیمت تابلو چلنیوم که تخصص مجموعه بزرگ تابلوسازی ژیوار می باشد خواهیم پرداخت.

متن: حروف برجسته چلنیوم – تابلوسازی ژیوار هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در طراحی و ساخت انواع تابلو چلنیوم – تابلو پلکسی – تابلو استیل – تابلو راهنمای طبقات – تابلو لایت باکس – تابلو کامپوزیت – تابلو نئون – تابلو مغازه و تابلو فلزی فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع قیمت تابلو حروف برجسته چلنیوم- حروف چلنیوم- انواع تابلو چلنیوم- حروف برجسته انگلیسی- حروف برجسته پلاستیکی- حروف برجسته استیل- حروف برجسته پلکسی- محاسبه قیمت تابلو چلنیوم خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع حروف برجسته چلنیوم  را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها و … می باشیم.

حروف برجسته چلنیوم – مجموعه عظیم تابلوسازی ژیوار همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع حروف برجسته چلنیوم  در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت تابلو حروف برجسته چلنیوم- حروف چلنیوم- انواع تابلو چلنیوم- حروف برجسته انگلیسی- حروف برجسته پلاستیکی- حروف برجسته استیل- حروف برجسته پلکسی- محاسبه قیمت تابلو چلنیوم با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ تابلوسازی ژیوار با بیش از 15 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از حروف برجسته چلنیوم را در مجموعه تابلوسازی ژیوار بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.

حروف برجسته چلنیوم در مجموعه تابلوژیوار دارای 30% تخفیف و زیر قیمت تمام تابلوسازی های سراسر کشور می باشد شما میتواند جهت مشاوره قبل خرید از حروف برجسته چلنیوم با تخفیف استثنایی ارائه شده توسط تابلوژیوار بهره مند شوید

حروف برجسته چلنیوم و مدلهای مختلف آن

حروف برجسته اصطلاحا به حروف هایی گفته می شود که دارای بر جسته گی از متریال هایی مانند حروف استیل،حروف فلزی،حروف نئون پلاستیک و محصولات مشابه باشد.در این مبحث به توضیحاتی در مورد حروف برجسته چلنیوم و مدل های مختلف ساخت چلنیوم می پردازیم.

حروف برجسته چلنیوم – تابلو چلنیوم در مدلهای مختلفی از نظر رنگ و تلفیق آن با متریال های مختلف ساخته می شود، و روی زمینه مورد نظر که می تواند از نوع سنگ،کامپوزیت،چوب و … باشد نصب می شود.در ابتدای ورود چلنیوم در بازار تابلو سازی حروف به صورت ساده ساخته می شد که چلنیوم دور پلکسی گلاس برش داده شده توسط دستگاه لیزر چسبانده می شد.در ابتدا همین نوع از ساخت حروف به دلیل نو بودن و تازگی از نظر مشتریان از جذابیت بالایی بر خوردار بود.

بعد از گذر زمان و با خلاقیت های تابلو سازان حروف برجسته چلنیوم به شکل دیگری ساخته شد.به اینصورت که بعد از ساخت حروف پایه هایی زیر حروف قرار داده شد و فاصله ای بین حروف و زمینه کاری که حروف روی آن نصب می شود قرار داده شد.این فاصله فضای مناسبی بود برای نور پردازی زیر حروف چلنیوم که اس ام دی ها زیر حروف قرار میگرفت و شاهد انعکاس زیبای نور از زیر حروف و زمینه کار بودیم البته همین نور پردازی باعث افزایش قیمت تابلو چلنیوم نیز می شد.

حروف برجسته چلنیوم تا 30% تخفیف قیمت خرید|فروش طراحی اجرا

نوع دیگری از نور پردازی حروف چلنیوم بدین شکل است که بعد از ساخت چلنیوم،حروف بزرگتر با قطر قلم بیشتر از طرح مورد نظر از جنس فلز یا استیل ساخته می شود و حروف چلنیوم روی آن نصب می شود و بعد اس ام دی های برای نور پردازی زیر حروف ساخته شده استیل یا فلز قرار می گیرد.این مدل از ساخت حروف چلنیوم نیز بی ربط با قیمت تابلو چلنیوم نیست،در این نوع از ساخت حروف در واقع دو مدل حروف ساخته می شود، یک حروف چلنیوم و دیگری حروف فلزی یا حروف استیل.

حروف برجسته چلنیوم – مدل دیگری از چلنیوم که وارد بازار شد لترمکس نام دارد که همان جنس چلنیوم را دارد با این تفاوت که وسط چلنیوم فضایی شیشه ای مانند قرار داده شده که باعث می شود علاوه بر رویت نور از روی حروف از کناره های حروف نیز شاهد انعکاس نور باشیم.حروف لترمکس را نیز می توان مانند مدل های مختلفی که در بالا و در ادامه توضیح می دهیم ساخت و نور پردازی کرد.

حروف برجسته چلنیوم – در مورد مقاوت تابلوهای چلنیوم نیز باید گفت که چلنیوم (چنلیوم)از مقاوت بیشتری نسبت به حروف نئون پلاستیک برخوردار است و همین مورد باعث می شود که اکثر مشتریان بین چلنیوم و نئون پلاستیک چلنیوم را برای تبلیغات خود انتخاب کنند.مورد دیگری که باعث می شود مشتریان بین نئون پلاستیک و چلنیوم،حروف چلنیوم را انتخاب کنند این است که داخل حروف نئون پلاستیک بعد از مدتی گرد و قبار نشت می کند و به دلیل اینکه نئون پلاستیک دارای خاصیت رد شدن نور از خود را دارد این گرد و قبارها کاملا قابل رویت هستند مگر اینگه از لبه های تیره رنگ استفاده شود و برعکس این موضوع چون چلنیوم نور را از خود عبور نمی دهد مسلما این گرد و قبار ها قابل رویت نیستند.برای ساخت حروف چلنیوم (چنلیوم)علاوه بر دست از دستگاه چلنیوم سازی نیز استفاده می شود.

توسط دستگاه های چلنیوم سازی می توان در روز دو تا سه برابر بیشتر نسبت به ساخت چلنیوم توسط دست حروف ساخت. اما دستگاه های چلنیوم سازی دارای مشکلاتی از قبیل خط انداختن روی چلنیوم را نیز دارند.زیرا این نوع دستگاه ها برای حروف های لاتین ساخته شده اند و هنوز مشکلات ساخت برای حروف های فارسی در آنها برطرف نشده است.

حروف برجسته چلنیوم – امروزه حروف چلنیوم به شکلهای مختلف دیگری نیز ساخته می شود.که با عنوانهای چلنیوم ستاره ای،پانچی،الماسی و … در اذهان عمومی شناخته می شود.ساخت این نوع از چلنیوم ها بدین صورت است که اشکال مختلفی مانند دایره،ستاره و دیگر اشکال به صورت مرتب روی پلکسی گلاس توسط دستگاه لیزر برش داده می شود و بعد از نور پردازی داخل حروف شاهد شکست نور روی حروف توسط اشکال برش خورده خواهیم بود.

حروف برجسته چلنیوم تا 30% تخفیف قیمت خرید|فروش طراحی اجرا

اخیرا چلنیوم های وارد بازار شده اند که اشکال مختلفی روی چلنیوم قرار گرفته است که بعد از روشن شدن اس ام دی ها علاوه بر روی حروف لبه چلنیوم نیز دارای نور می باشد.این نوع چلنیوم الهام گرفته از لترمکس می باشد و تفاوتی که بین این مدل از چلنیوم و لترمکس وجود دارد این است که در لترمکس برای روشنایی دور حروف یک خط صاف در نظر گرفته شده است ولی در نوع جدید چلنیوم برای نور پردازی لبه طرح های مختلفی وجود دارد.

حروف برجسته چلنیوم به شکل های دیگری مانند چیدن دانه های کریستال، ریختن اکلیل روی حروف و … نیز ساخته می شود.البته استفاده از متریال های مختلف باعث افزایش قیمت تابلو چلنیوم می شود.گروه تبلیغاتی نوین لایت با خلق ایده های نو در ساخت حروف چلنیوم آماده ارائه خدمات به مشریان گرامی می باشد.برای روئیت لیست قیمت تابلو روان می توانید از سایت نوین لایت استفاده کنید.

حروف برجسته چلنیوم – در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ تابلوسازی ژیوار تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع تابلو چلنیوم – تابلو پلکسی – تابلو استیل – تابلو راهنمای طبقات – تابلو لایت باکس – تابلو کامپوزیت – تابلو نئون – تابلو مغازه و تابلو فلزی را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از تابلو چلنیوم – تابلو پلکسی – تابلو استیل – تابلو راهنمای طبقات – تابلو لایت باکس – تابلو کامپوزیت – تابلو نئون – تابلو مغازه و تابلو فلزی را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02177792267 – 09129613802  تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

آسیادر...
ما را در سایت آسیادر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : m.rs gnbweb بازدید : 126 تاريخ : پنجشنبه 28 اسفند 1399 ساعت: 6:08

حروف برجسته انگلیسی – مجموعه عظیم تابلوسازی ژیوار با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع حروف برجسته انگلیسی  را با ارزانترین قیمت در بین تابلوسازی ها تا 30% تخفیف ویژه در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات برند تابلو-تابلو به انگلیسی- نمونه تابلو پلکسی- ساخت تابلو لوگو- قیمت تابلو پلکسی- تابلو لیزری پلکسی- تابلو سازی پلکسی- نمونه تابلو شرکت- آموزش حروف برجسته انگلیسی نوری- تابلو پلکسی چیست که تخصص مجموعه بزرگ تابلوسازی ژیوار می باشد خواهیم پرداخت.

متن: حروف برجسته انگلیسی – تابلوسازی ژیوار هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در طراحی و ساخت انواع تابلو چلنیوم – تابلو پلکسی – تابلو استیل – تابلو راهنمای طبقات – تابلو لایت باکس – تابلو کامپوزیت – تابلو نئون – تابلو مغازه و تابلو فلزی فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع برند تابلو-تابلو به انگلیسی- نمونه تابلو پلکسی- ساخت تابلو لوگو- قیمت تابلو پلکسی- تابلو لیزری پلکسی- تابلو سازی پلکسی- نمونه تابلو شرکت- آموزش حروف برجسته انگلیسی نوری- تابلو پلکسی چیست خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع حروف برجسته انگلیسی  را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها و … می باشیم.

حروف برجسته انگلیسی – مجموعه عظیم تابلوسازی ژیوار همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع حروف برجسته انگلیسی  در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد برند تابلو-تابلو به انگلیسی- نمونه تابلو پلکسی- ساخت تابلو لوگو- قیمت تابلو پلکسی- تابلو لیزری پلکسی- تابلو سازی پلکسی- نمونه تابلو شرکت- آموزش حروف برجسته انگلیسی نوری- تابلو پلکسی چیست با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ تابلوسازی ژیوار با بیش از 15 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از حروف برجسته انگلیسی را در مجموعه تابلوسازی ژیوار بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.

حروف برجسته انگلیسی در مجموعه تابلوژیوار دارای 30% تخفیف و زیر قیمت تمام تابلوسازی های سراسر کشور می باشد شما میتواند جهت مشاوره قبل خرید از حروف برجسته انگلیسی با تخفیف استثنایی ارائه شده توسط تابلوژیوار بهره مند شوید

حروف برجسته انگلیسی – در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ تابلوسازی ژیوار تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع تابلو چلنیوم – تابلو پلکسی – تابلو استیل – تابلو راهنمای طبقات – تابلو لایت باکس – تابلو کامپوزیت – تابلو نئون – تابلو مغازه و تابلو فلزی را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از تابلو چلنیوم – تابلو پلکسی – تابلو استیل – تابلو راهنمای طبقات – تابلو لایت باکس – تابلو کامپوزیت – تابلو نئون – تابلو مغازه و تابلو فلزی را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02177792267 – 09129613802  تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

آسیادر...
ما را در سایت آسیادر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : m.rs gnbweb بازدید : 126 تاريخ : پنجشنبه 28 اسفند 1399 ساعت: 6:06

تابلو لیزری پلکسی – مجموعه عظیم تابلوسازی ژیوار با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع تابلو لیزری پلکسی  را با ارزانترین قیمت در بین تابلوسازی ها تا 30% تخفیف ویژه در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات نمونه تابلو پلکسی- تابلو پلکسی چیست- تابلو سازی پلکسی- تابلو لیزری چوبی- تابلو پلکسی گلاس برجسته- تابلو پلکسی نوری- قیمت تابلو لیزری- قیمت تابلو پلکسی نوری که تخصص مجموعه بزرگ تابلوسازی ژیوار می باشد خواهیم پرداخت.

تابلو لیزری پلکسی – تابلوسازی ژیوار هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در طراحی و ساخت انواع تابلو چلنیوم – تابلو پلکسی – تابلو استیل – تابلو راهنمای طبقات – تابلو لایت باکس – تابلو کامپوزیت – تابلو نئون – تابلو مغازه و تابلو فلزی فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع نمونه تابلو پلکسی- تابلو پلکسی چیست- تابلو سازی پلکسی- تابلو لیزری چوبی- تابلو پلکسی گلاس برجسته- تابلو پلکسی نوری- قیمت تابلو لیزری- قیمت تابلو پلکسی نوری خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع تابلو لیزری پلکسی  را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها و … می باشیم.

تابلو لیزری پلکسی – مجموعه عظیم تابلوسازی ژیوار همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع تابلو لیزری پلکسی  در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نمونه تابلو پلکسی- تابلو پلکسی چیست- تابلو سازی پلکسی- تابلو لیزری چوبی- تابلو پلکسی گلاس برجسته- تابلو پلکسی نوری- قیمت تابلو لیزری- قیمت تابلو پلکسی نوری با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ تابلوسازی ژیوار با بیش از 15 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از تابلو لیزری پلکسی را در مجموعه تابلوسازی ژیوار بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.

تابلو لیزری پلکسی : در مجموعه تابلوژیوار دارای 30% تخفیف و زیر قیمت تمام تابلوسازی های سراسر کشور می باشد شما میتواند جهت مشاوره قبل خرید از تابلو لیزری پلکسی با تخفیف استثنایی ارائه شده توسط تابلوژیوار بهره مند شوید

تابلو لیزری پلکسی – همان طور که می دانید ورق های پلکسی کاربردهایی فراتر از تصور دارند. این شیت های اکریلیک که محبوییت زیادی در بین تولیدکنندگان صنعتی دارند دارای خواص مکانیکی خاص و در مواردی جالب توجه هستند. هنوز هم وجود دارند طراحان و ایده پردازانی که با استفاده هوشمندانه از این متریال محصولاتی خاص خلق می کنند. یکی از این محصولات که هم جنبه تبلیغاتی دارد و هم جنبه تزئینی، تابلو پلکسی نوری ست.تابلو پلکسی نوری نوعی سازه تبلیغاتی ست که متریال اصلی آن ورق پلکسی گلاس شفاف می باشد.

اما اجزای دیگر این تابلو نیز با پلکسی گلاس ساخته می شوند. تابلو لیزری پلکسی که در دسته تابلوهای جدید تبلیغاتی جای می گیرند جلوه خاصی دارند. این تابلو جلوه خیره کننده اش را که باعث جلب توجه افراد می شود را مرهون منبع نوری خودش می داند که توسط لامپ های اس ام دی تامین می شود.مدل های گوناگونی از تابلوهای پلکسی نوری طراحی و ساخته می شوند که گاها نام آن ها با یکدیگر فرق دارد اما سیستم ساخت و عملکرد آن ها کاملا مشابه هم می باشد.

به عنوان مثال تندیس های مختلفی با طرح های فانتزی و یا تزئینی ساخته می شوند که به آن ها بالبینگ نوری گفته می شود. این تندیس ها به عنوان چراغ خواب مورد استفاده قرار می گیرند.

تابلو لیزری پلکسی – اگر به فکر تغییر و یا خلاقیت در تابلو پلکسی نوری و یا بالبینگ باشیم به جای طرح ها و نقوش تزئینی می توان چهره افراد و عکس های شخصی را روی این تابلوها حکاکی کرد. محصولی که از این طریق تولید می شود به نام تندیس جهره نوری شناخته می شود.

با توضیحاتی که بطور اجمالی ارائه شد به سراغ آموزش تابلو لیزری پلکسی نوری می رویم. با یاد گرفتن شیوه تابلو لیزری پلکسی نوری می توان نمونه محصولات دیگری که در بالا معرفی شد را نیز تولید نمود.

به جهت اینکه این آموزش به صورت تفصیلی و کامل ارائه شود تصمیم گرفتیم آموزش تابلو لیزری پلکسی نوری را به دو بخش نحوه ساخت پایه و نخوه ساخت صفحه تابلو تقسیم بندی کنیم. که در ابتدا توضیحات مربوط به پایه را ارائه خواهیم کرد.

پایه تابلو پلکسی نوری

در داخل پایه های تابلو پلکسی نوری لامپ های اس ام دی بلوکی تعبیه شده است. این لامپ ها وظیفه تامین نور تابلو را بر عهده دارد. برای این که نور این لامپ ها به طور متمرکز به سمت صفحه اصلی تابلو هدایت شود و نور به جهات دیگر پراکنده نشود، پایه های تابلو به گونه ای ساخته می شوند که یک شیار باریک به اندازه ضخامت صفحه تابلو بر روی آن تعبیه شود. همان طور که اشاره شد این پایه ها نیز از جنس پلکسی گلاس ساخته می شوند.

تابلو لیزری پلکسی – برای اینکه بتوان بلوک های SMD داخل این پایه ها را روشن کرد می بایست یک فیش مادگی در یک سمت پایه قرار داد تا یک آداپتور ۱۲ ولت به آن متصل شود.از دیگر مواردی که باید به آن اشاره کرد این است که بهتر است این پایه ها با پلکسی مشکی ساخته شوند. استفاده از پلکسی گلاس مشکی علاوه بر اینکه باعث ایجاد جلوه لوکس و جذاب تری می شود، باعث جلوگیری از نشت نور و پراکندگی نوری نیز می گردد.در ادامه آموزش تابلو لیزری پلکسی نوری به توضیحات مربوط به صفحه اصلی تابلو می پردازیم:

صفحه تابلو لیزری پلکسی

قسمت اصلی تابلوهای نوری را صفحه پلکسی گلاس شفافی تشکیل می دهد که متون و آرم های دلخواه بر روی آن حکاکی می شوند. با تابیدن نور از یک سمت پلکسی، متون حکاکی شده باعث شکست نور می شوند و در نتیجه روشنایی دریافت شده از منبع نوری را از خود بازتاب می دهند. شدت بازتاب و یا به بیان ساده تر میزان روشنایی تابلو بستگی به شدت نور اس ام دی هایی دارد که در درون پایه تابلو قرار گرفته است.

تابلو لیزری پلکسی – عملیات حکاکی روی این صفحات توسط دستگاه برش لیزری انجام می شود. طرح موردنظر پس از تایید نهایی بر روی یک قطعه پلکسی گلاس شفاف حکاکی می شود. تنظیمات حکاکی و شیوه حکاکی با توجه به نوع دستگاه و تنظیمات کارخانه ای دستگاه متفاوت است. اما آن چه در تمام روش های حکاکی و دستگاه های حکاکی مشترک است عمیق یا ضعیف بودن حکاکی بر روی پلکسی می باشد.

توصیه می شود برای اینکه خروجی کار از کیفیت خوبی برخوردار باشد، حکاکی به صورت سطحی با عمق کم انجام شود؛ زیرا در این حالت از دریافت بیش از اندازه نور جلوکیری می شود و روشنایی لامپ های اس ام دی به قسمت های بالاتر نیز می رسد.نکته ای که باید به آن توجه داشت این است که هرچه عرض تابلو پلکسی نوری بیشتر باشد، شدت نور پس از گذر از چند ردیف نوشته کمتر شده و در نتیجه قسمت های بالاتر بازتاب کمتری خواهند داشت. این افت شدت نور در تابلوهای نوری از اندازه ۴۰ سانتیمتر بیشتر به مرور بیشتر می شود.

تابلو لیزری پلکسی –  بنابراین عرض تابلو های نوری بهتر است از ۵۰ سانتیمتر بیشتر نباشد تا روشنایی تابلو به صورت یکدست و یکنواخت باشد. پس از این که پایه و صفحه اصلی تابلو آماده شد، صفحه پلکسی را درون شیار باریکی که بر روی پایه تعبیه شده قرار می دهند. این مرحله پایان تابلو لیزری پلکسی نوری ست. برای اینکه صفحه پلکسی در جای خود ثابت باشد و هنگام جابجایی از شیار پایه جدا نشود، آن را به وسیله چسب پلکسی گلاس (کلروفرم) به پایه می چسبانند.تابلو نوری آماده است و تنها کافیست آن را به وسیله یک آداپتور ۱۲ ولت به برق مستقیم شهری متصل نمائید تا از زیبایی آن لذت ببرید با آموزش تابلو لیزری پلکسی نوری سعی کردیم به اکثر سوالاتی که در مورد این تابلوهای تبلیغاتی جدید وجود دارد پاسخ دهیم. کاربرد های دیگری که این تابلو ها دارند به نظر شما کدامند؟

تابلو لیزری پلکسی – در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ تابلوسازی ژیوار تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع تابلو چلنیوم – تابلو پلکسی – تابلو استیل – تابلو راهنمای طبقات – تابلو لایت باکس – تابلو کامپوزیت – تابلو نئون – تابلو مغازه و تابلو فلزی را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از تابلو چلنیوم – تابلو پلکسی – تابلو استیل – تابلو راهنمای طبقات – تابلو لایت باکس – تابلو کامپوزیت – تابلو نئون – تابلو مغازه و تابلو فلزی را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02177792267 – 09129613802  تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

آسیادر...
ما را در سایت آسیادر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : m.rs gnbweb بازدید : 122 تاريخ : پنجشنبه 28 اسفند 1399 ساعت: 6:05

انواع تابلو حروف برجسته – مجموعه عظیم تابلوسازی ژیوار با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع انواع تابلو حروف برجسته  را با ارزانترین قیمت در بین تابلوسازی ها تا 30% تخفیف ویژه در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات قیمت تابلو حروف برجسته- حروف برجسته پلکسی- انواع تابلو برجسته- حروف برجسته پلاستیکی- حروف برجسته چلنیوم- حروف برجسته استیل- حروف برجسته انگلیسی- تابلو حروف برجسته وکیوم که تخصص مجموعه بزرگ تابلوسازی ژیوار می باشد خواهیم پرداخت.

متن: انواع تابلو حروف برجسته – تابلوسازی ژیوار هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در طراحی و ساخت انواع تابلو چلنیوم – تابلو پلکسی – تابلو استیل – تابلو راهنمای طبقات – تابلو لایت باکس – تابلو کامپوزیت – تابلو نئون – تابلو مغازه و تابلو فلزی فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع قیمت تابلو حروف برجسته- حروف برجسته پلکسی- انواع تابلو برجسته- حروف برجسته پلاستیکی- حروف برجسته چلنیوم- حروف برجسته استیل- حروف برجسته انگلیسی- تابلو حروف برجسته وکیوم خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع انواع تابلو حروف برجسته  را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها و … می باشیم.

انواع تابلو حروف برجسته – مجموعه عظیم تابلوسازی ژیوار همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع انواع تابلو حروف برجسته  در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت تابلو حروف برجسته- حروف برجسته پلکسی- انواع تابلو برجسته- حروف برجسته پلاستیکی- حروف برجسته چلنیوم- حروف برجسته استیل- حروف برجسته انگلیسی- تابلو حروف برجسته وکیوم با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ تابلوسازی ژیوار با بیش از 15 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از انواع تابلو حروف برجسته را در مجموعه تابلوسازی ژیوار بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.

انواع تابلو حروف برجسته در مجموعه تابلوژیوار دارای 30% تخفیف و زیر قیمت تمام تابلوسازی های سراسر کشور می باشد شما میتواند جهت مشاوره قبل خرید از انواع تابلو حروف برجسته با تخفیف استثنایی ارائه شده توسط تابلوژیوار بهره مند شوید

انواع تابلو حروف برجسته تا 30% تخفیف قیمت خرید|فروش طراحی اجرا

انواع تابلو حروف برجسته تا 30% تخفیف قیمت خرید|فروش طراحی اجرا

یکی از انواع تابلوهای حروف برجسته در ایران تابلوهای چلنیوم پلکسی دوبل میباشند. اینگونه تابلوها از جنس پلکسی گلاس و دور تا دور چلنیوم و با پلکسی اضافه در روی کار از جنس پلکسی در رنگ های متنوع قابل اجرا خواهد بود. البته رنگ مشکی معمولا برای این نوع کار کاربرد بیشتری دارد. تابلو های برجسته چلنیوم پلکسی دوبل قابل اجرا بر روی انواع کامپوزیت ، سنگ ، چوب ، MDF ، PVC و… میباشند. این تابلوها به علت داشتن حاشیه نورانی و مرکز تیره نمای خوبی هم در روز و هم در شب حتی از فواصل دورتر خواهند داشت. تابلوسازی اندیشه آفتاب سازنده انواع تابلوهای تبلیغاتی حروف برجسته چلینیوم پلکسی دوبل سفارشات شما را در تهران و سراسر کشور می پذیرد.

تابلوهای چلنیوم حاشیه دار

تابلوهای چلنیوم حاشیه دار از انواع حروف برجسته چلنیوم می باشد که از جنس پلکسی گلاس و دور تا دور لبه چلینیوم و حاشیه از جنس پلکسی در رنگهای متنوع قابل اجرا هستند. تابلو های برجسته چلنیوم حاشیه دار قابل اجرا بر روی انواع کامپوزیت ، سنگ ، چوب ، MDF ، PVC و… میباشند.

تابلوهای حروف برجسته چلنیوم ستاره ای

تابلوهای حروف برجسته چلنیوم ستاره ای از انواع تابلو حروف برجسته چلینیوم هستند. تفاوت این سبک از تابلو حروف برجسته چنلیوم با نوع معمول در نمای ستاره ای و درخشان آن است ؛ نور اس ام دی SMD داخل حروف برجسته با شکست از داخل تابلو به چشم بیننده ساطع می گردد که این برق ملایم در عین حال چشمک زن ، عابران در حال حرکت را به خود جذب کرده و جلوه ی فوق العاده ای از خود نمایان می سازد.

تابلو حروف برجسته پلاستيک سه بعدي وکيوم

حروف برجسته پلاستیک سه بعدی وکیوم در واقع از جدیدترین انواع حروف برجسته پلاستیک در صنعت تابلو سازی کشور می باشد. این نوع تابلوها به دلیل نور دهی ، تنوع رنگ و مدل و همچنین شکل فانتزی که میتوان به آن داد رقابتی تنگاتنگ را با حروف برجسته چلنیوم آغاز کرده اند. ساخت حروف های برجسته سه بعدی وکیوم با دستگاه تمام اتوماتیک و نسبت به گذشته در کمترین زمان ممکن انجام می پذیرد.

تابلو حروف استیل

یکی از اعضای  مجموعه حروفهای فلزی میباشد که از شروع ساخت تابلوهای مدرن در ایران مورد استفاده  بوده حروف برجسته استیل هم خانواده حروفهای فلزی میباشد که از اغاز ساخت تابلوهای مدرن در صنعت تابلوسازی کاربرد دارد و زیبائی بسیاری دارد علی رغم اینکه به تازگی و بعد از به بازار آمدن حروفهای جدید، مانند چلنیوم و تابلوهای کامپوزیت دیگر در تابلوسازی و حروف سازی  از حروفهای فلزی همچون مسی و برنجی و آهنی استفاده زیادی نمی شود ولی حروف برجسته استیل بخاطر طرح و ساختهای جدیدتر و زیباتر هرگز از مد نیفتاده و هنوز بسیاری طرفدار این نوع حروف (حروف برجسته استیل و تابلو استیل) می باشند و امروزه طرحها و رنگهای متنوع و زیباتری از حروف برجسته استیل بطور مکانیزه ساخته و به بازار آمده ، در ساخت این نوع حروف های برجسته توانایی هرگونه مانور در خلق و ساخت طرحهای متنوع و جدید و باب هر سلیقه ای وجود دارد . درگذشته بعلت نبود تجهیزات و  دستگاههای مدرن در صنعت تابلوسازی از قیچی دستی برای برش این ورق سخت استفاده می شده و با دست برش می خورده است، که این راه باعث افت کیفیت و زیبائی حروف برجسته استیل می شده است و سطح براق این ورق را لکه دار می کرده و در لبه های آن موج های غیر قابل اصلاحی بوجود می آورده است ولی امروز به لطف تکنولوژی و دستگاههای مجهز لیزری برش این ورقها خیلی سریع و ساده و بی نقص شده است و زیبائی حروف استیل ساخته شده را چندین برابر کرده است.

انواع تابلو حروف برجسته – در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ تابلوسازی ژیوار تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع تابلو چلنیوم – تابلو پلکسی – تابلو استیل – تابلو راهنمای طبقات – تابلو لایت باکس – تابلو کامپوزیت – تابلو نئون – تابلو مغازه و تابلو فلزی را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از تابلو چلنیوم – تابلو پلکسی – تابلو استیل – تابلو راهنمای طبقات – تابلو لایت باکس – تابلو کامپوزیت – تابلو نئون – تابلو مغازه و تابلو فلزی را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02177792267 – 09129613802  تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید. قیمت تابلو حروف برجسته

آسیادر...
ما را در سایت آسیادر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : m.rs gnbweb بازدید : 131 تاريخ : پنجشنبه 28 اسفند 1399 ساعت: 6:03

قیمت ساخت تابلو چلنیوم- مجموعه عظیم تابلوسازی ژیوار با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع قیمت ساخت تابلو چلنیوم را با ارزانترین قیمت در بین تابلوسازی ها تا 30% تخفیف ویژه در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات محاسبه قیمت تابلو چلنیوم- قیمت تابلو چلنیوم سال 1400- قیمت تابلو چلنیوم الماسی- قیمت تابلو چلنیوم کریستال- نمونه تابلو چلنیوم- قیمت تابلو چلنیوم سال 1400- قیمت تابلو چلنیوم طلایی- قیمت نوار چلنیوم که تخصص مجموعه بزرگ تابلوسازی ژیوار می باشد خواهیم پرداخت.

متن: قیمت ساخت تابلو چلنیوم– تابلوسازی ژیوار هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در طراحی و ساخت انواع تابلو چلنیوم – تابلو پلکسی – تابلو استیل – تابلو راهنمای طبقات – تابلو لایت باکس – تابلو کامپوزیت – تابلو نئون – تابلو مغازه و تابلو فلزی فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع محاسبه قیمت تابلو چلنیوم- قیمت تابلو چلنیوم سال 1400- قیمت تابلو چلنیوم الماسی- قیمت تابلو چلنیوم کریستال- نمونه تابلو چلنیوم- قیمت تابلو چلنیوم سال 1400- قیمت تابلو چلنیوم طلایی- قیمت نوار چلنیوم خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع تابلو چلنیوم را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها و … می باشیم.

قیمت ساخت تابلو چلنیوم– مجموعه عظیم تابلوسازی ژیوار همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع تابلو چلنیوم در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد محاسبه قیمت تابلو چلنیوم- قیمت تابلو چلنیوم سال 1400- قیمت تابلو چلنیوم الماسی- قیمت تابلو چلنیوم کریستال- نمونه تابلو چلنیوم- قیمت تابلو چلنیوم سال 1400- قیمت تابلو چلنیوم طلایی- قیمت نوار چلنیوم با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ تابلوسازی ژیوار با بیش از 15 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از تابلو چلنیومرا در مجموعه تابلوسازی ژیوار بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.

قیمت ساخت تابلو چلنیوم : تابلو چلنیوم در مجموعه تابلوژیوار دارای 30% تخفیف و زیر قیمت تمام تابلوسازی های سراسر کشور می باشد شما میتواند جهت مشاوره قبل خرید از تابلو چلنیوم با تخفیف استثنایی ارائه شده توسط تابلوژیوار بهره مند شوید

قیمت تابلو چلنیوم – قیمت چلنیوم – قیمت تابلو

قیمت ساخت تابلو چلنیوم  و قیمت چلنیوم در شرکت تابلو سازی ژیوار به چندین بخش تقسیم میشود. پکیج های ارائه شده به مشتریان محترم شامل استفاده از متریال وارداتی و داخلی میگردد. در این صحفه قصد داریم اطلاع مختصری از پکیج های قیمت ساخت تابلو چلنیوم  – قیمت تابلو نئون پلاستیک – قیمت تابلو استیل – قیمت حروف برجسته – قیمت تابلو کامپوزیت ارائه کنیم.

تابلو های ساخته شده توسط تابلو سازی ژیوار به علت تعداد زیاد متغیرها در آن، مانند ارتفاع حروف، ضخامت حروف، نوع فونت، عمق لبه دور حروف، ضخامت لبه، رنگ لبه، نوع نصب، مدل SMD، مارک لبه حروف قابل تغییر است و یک تابلوی سفارشی در نظر گرفته می‌شود. فرآیند ما به این صورت است که هر طرح تایید شده را با توجه به پارامترهای همان طرح آماده کنیم هر طرح روش آماده‌سازی متفاوتی دارد و بعد از آن طبق انتخاب مشتری قیمت رو اعلام میداریم.

قیمت ساخت تابلو چلنیوم به موارد بسیاری بستگی دارد :

  • مارک لبه چلنیوم آلوراپید اسپانیایی – آلوم تیپ تایوانی – آلوشاین چین و یا انواع لبه چینی دیگر داخل بازار با ضخامت 3 و 4 دهم
  • نوع پلکسی اکریلیک استفاده شده سامپکس تایوانی – ییرلانگ تایوانی – ریچانگ تایوان – چوچن چین و بسیاری مارک دیگر
  • نوع SMD استفاده شده پرمیوم لنز دار و یا تخت کره ای – کروز لنز دار و یا تخت کره ای – اینجکشن بودن و یا رزینی ساده
  • قطر قلم استاندارد تا 12 سانت 2 ردیف SMD معمول هست و بالاتر از 12 سانت به ازای هر 4 سانت یک ردیف SMD اضافه میشود
  • افزایش ضخامت حروف با توجه به افزایش قطر قلم تا 25 سانت لبه 9 سانتی – قطر قلم 25 تا 50 لبه 11 سانتی و بیشتر لبه 13 سانتی
  • نصب چلنیوم روی شیشه – نصب چلنیوم روی کامپوزیت – نصب چلنیوم روی چوب – نصب چلنیوم روی سنگ – نصب در ارتفاع بالا
  • محل اجرای تابلو چلنیوم تهران و سایر استانهای کشور – استفاده از پاور فن دار با آمپر های متفاوت – فتوسل یا ساعت تایمر دار
  • متراژ مورد سفارش ساخت تابلو چلنیوم زیر 10 متر و بالای 100 متر قیمت متفاوتی دارند – سری بودن تابلو چلنیوم مورد سفارش
  • ساخت چلنیوم با دستگاه کیفیت پایین تری دارد – ساخت چلنیوم با حروف ساز مجرب و با سابقه کیفیت بالاتر و قیمت بیشتر دارد

لیست قیمت انواع حروف برجسته تابلو سازی

قیمت تابلو چلنیوم  درجه 1 با متریال با کیفیت و گارانتی  رسمی  شرکت تابلو سازی ژیوار   هر متر طول دور حروف  95000 تومان

قیمت نصب تابلو چلنیوم روی کامپوزیت هر متر محیط  10000 تومان  – قیمت نصب چلنیوم روی سنگ و یا دیوار سیمانی  15000 تومان

قیمت تابلو نئون پلاستیک با متریال با کیفیت و گارانتی رسمی شرکت تابلو سازی ژیوار  هر متر طول دور حروف 85000 تومان

قیمت نصب تابلو نئون پلاستیک روی کامپوزیت هر متر محیط  10000 تومان – قیمت نصب  پلکسی روی سنگ و یا دیوار سیمانی  15000 تومان

قیمت تابلو استیل  درجه 1 با متریال با کیفیت و گارانتی  رسمی  شرکت تابلو سازی ژیوار   هر متر طول دور حروف  105000 تومان

قیمت نصب تابلو استیل روی کامپوزیت هر متر محیط  10000 تومان     –      قیمت نصب استیل روی سنگ و یا دیوار سیمانی  15000 تومان

قیمت ساخت تابلو چلنیوم– در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ تابلوسازی ژیوار تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع تابلو چلنیوم – تابلو پلکسی – تابلو استیل – تابلو راهنمای طبقات – تابلو لایت باکس – تابلو کامپوزیت – تابلو نئون – تابلو مغازه و تابلو فلزی را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از تابلو چلنیوم – تابلو پلکسی – تابلو استیل – تابلو راهنمای طبقات – تابلو لایت باکس – تابلو کامپوزیت – تابلو نئون – تابلو مغازه و تابلو فلزی را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02177792267 – 09129613802  تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

 

آسیادر...
ما را در سایت آسیادر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : m.rs gnbweb بازدید : 120 تاريخ : پنجشنبه 28 اسفند 1399 ساعت: 6:02

قیمت تابلو چلنیوم جدید – مجموعه عظیم تابلوسازی ژیوار با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع قیمت تابلو چلنیوم جدید  را با ارزانترین قیمت در بین تابلوسازی ها تا 30% تخفیف ویژه در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات قیمت تابلو چلنیوم سال 1400- قیمت تابلو چلنیوم کریستال- قیمت تابلو چلنیوم الماسی- محاسبه قیمت تابلو چلنیوم- قیمت تابلو چلنیوم سال 1400- قیمت تابلو چلنیوم تهران- قیمت تابلو کامپوزیت- قیمت تابلو چلنیوم ستاره ای که تخصص مجموعه بزرگ تابلوسازی ژیوار می باشد خواهیم پرداخت.

متن: قیمت تابلو چلنیوم جدید – تابلوسازی ژیوار هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در طراحی و ساخت انواع تابلو چلنیوم – تابلو پلکسی – تابلو استیل – تابلو راهنمای طبقات – تابلو لایت باکس – تابلو کامپوزیت – تابلو نئون – تابلو مغازه و تابلو فلزی فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع قیمت تابلو چلنیوم سال 1400- قیمت تابلو چلنیوم کریستال- قیمت تابلو چلنیوم الماسی- محاسبه قیمت تابلو چلنیوم- قیمت تابلو چلنیوم سال 1400- قیمت تابلو چلنیوم تهران- قیمت تابلو کامپوزیت- قیمت تابلو چلنیوم ستاره ای خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع قیمت تابلو چلنیوم جدید  را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها و … می باشیم.

قیمت تابلو چلنیوم جدید – مجموعه عظیم تابلوسازی ژیوار همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع قیمت تابلو چلنیوم جدید  در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت تابلو چلنیوم سال 1400- قیمت تابلو چلنیوم کریستال- قیمت تابلو چلنیوم الماسی- محاسبه قیمت تابلو چلنیوم- قیمت تابلو چلنیوم سال 1400- قیمت تابلو چلنیوم تهران- قیمت تابلو کامپوزیت- قیمت تابلو چلنیوم ستاره ای با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ تابلوسازی ژیوار با بیش از 15 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قیمت تابلو چلنیوم جدید را در مجموعه تابلوسازی ژیوار بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.

قیمت تابلو چلنیوم جدید : تابلو چلنیوم جدید در مجموعه تابلوژیوار دارای 30% تخفیف و زیر قیمت تمام تابلوسازی های سراسر کشور می باشد شما میتواند جهت مشاوره قبل خرید از تابلو چلنیوم جدید با تخفیف استثنایی ارائه شده توسط تابلوژیوار بهره مند شوید

قیمت تابلو چلنیوم جدید :  

قیمت تابلو چلنیوم جدید و نئون پلاستیک با توجه به نوع متریال استفاده شده در حروف ها ( از لحاظ درجه بندی و ترکیب جنس های مختلف ) متفاوت میباشد .

اغلب مردم هنگام سفارش تابلو چلنیوم از چند شرکت استعلام قیمت دریافت میکنند و در بیشتر اوقات نتیجه این استعلامات متفاوت و خیلی با هم فرق دارند . دلیل این تفاوت در نظر کارشناسان واضح اما متاسفانه برای مشتریان مشخص نیست با توجه به سئوالات مشتریان گرامی در این مورد لازم میدانیم در اینجا توضیحاتی در این مورد ارائه بدهیم .

در فاکتورهای قیمت تابلو چلنیوم جدید و سایر حروف های برجسته به این موارد دقت کنید :

  • قطر قلم حروف ( سایز حروف معمولی 14 سانت میباشد و در صورت بیشتر شدن قطر قلم به ازای هر سانتیمتر مبلغی با توجه به مصرف اجناس اضافه میشود ) .
  • پلکسی دوبل یا پانچ ( پلکسی دوبل نسبت به پلکسی تک مصرف تقریباً دو برابری دارد و همینطور نگهای طلایی و نقره ای هزینه بیشتری نسبت به سایر رنگها دارد . در موارد پانچ پلکسی هم زمان لیزر پلکسی بیشر میباشد و مستلزم هزینه اضافه میباشد ).
  • رنگ و نوع لبه چلنیوم ( تنوع رنگ و مدل چلنیوم در قیمتها تاثیر گذار است. هزینه رنگ طلایی نسبت به سایر رنگها بیشر میباشد. معمولاً ضخامت لبه چلنیوم سه دهم ، چهار دهم و پنج دهم میباشد همینظور اندازه لبه چلنیوم هم در سایز های 7 ، 9 ، 12 سانتیمتر تولید میشود . جدیداً نیز لبه های چلنیوم در طرح های متنوع پانچی نیز تولید میشوند ) .
  • نحوه نورپردازی چلنیوم ( یکی مهمترین بخشهای تابلو چلنیوم نورپردازی میباشد که استفاده از اجناس مرغوب و نوع استفاده آن در قیمت دهی تابلو ها تاثیر زیادی دارد ).
  • موقعیت و محل نصب ( امکان نصب حروف برجسته چلنیوم تقریباً در هر جایی ممکن میباشد و هزینه های نوع زیرکار و همینطور ارتفاع تابلو هزینه های متفاوتی دارند ) .
  • ضمانت و خدمات پس از نصب ( ساخت و نصب تابلو ها یک تخصص میباشد و خدمات پس از فروش تخصصی دیگر ، که متاسفانه در استعلام و فاکتورها عنوان نمیشود ) .

قیمت تابلو چلنیوم جدید

استفاده از تابلوهای تبلیغاتی یکی از مهمترین روش های تبلیغاتی به شمار میرود به همین دلیل صاحبان کسب و کار نباید نگران هزینه ی پرداختی برای سفارش تابلوها باشند چون این کار به نوعی سرمایه گذاری خواهد بود و میتوان در مدت زمانی بسیار کوتاه نتایج فوق العاده ی آن را مشاهده نمود.

قیمت تابلو چلنیوم جدید – در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ تابلوسازی ژیوار تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع تابلو چلنیوم – تابلو پلکسی – تابلو استیل – تابلو راهنمای طبقات – تابلو لایت باکس – تابلو کامپوزیت – تابلو نئون – تابلو مغازه و تابلو فلزی را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از تابلو چلنیوم – تابلو پلکسی – تابلو استیل – تابلو راهنمای طبقات – تابلو لایت باکس – تابلو کامپوزیت – تابلو نئون – تابلو مغازه و تابلو فلزی را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02177792267 – 09129613802  تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

آسیادر...
ما را در سایت آسیادر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : m.rs gnbweb بازدید : 117 تاريخ : پنجشنبه 28 اسفند 1399 ساعت: 6:01

قیمت تابلو برق کامپوزیت – مجموعه عظیم تابلوسازی ژیوار با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع تابلو برق کامپوزیت  را با ارزانترین قیمت در بین تابلوسازی ها تا 30% تخفیف ویژه در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات ابعاد تابلو برق کامپوزیت- نحوه ساخت تابلو برق کامپوزیت- سایز تابلو برق کامپوزیت- تابلو برق کامپوزیت تهران که تخصص مجموعه بزرگ تابلوسازی ژیوار می باشد خواهیم پرداخت.

متن: قیمت تابلو برق کامپوزیت – تابلوسازی ژیوار هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در طراحی و ساخت انواع تابلو چلنیوم – تابلو پلکسی – تابلو استیل – تابلو راهنمای طبقات – تابلو لایت باکس – تابلو کامپوزیت – تابلو نئون – تابلو مغازه و تابلو فلزی فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع ابعاد تابلو برق کامپوزیت- نحوه ساخت تابلو برق کامپوزیت- سایز تابلو برق کامپوزیت- تابلو برق کامپوزیت تهران خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع تابلو برق کامپوزیت  را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها و … می باشیم.

قیمت تابلو برق کامپوزیت – مجموعه عظیم تابلوسازی ژیوار همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع تابلو برق کامپوزیت  در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد ابعاد تابلو برق کامپوزیت- نحوه ساخت تابلو برق کامپوزیت- سایز تابلو برق کامپوزیت- تابلو برق کامپوزیت تهران با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ تابلوسازی ژیوار با بیش از 15 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از تابلو برق کامپوزیت را در مجموعه تابلوسازی ژیوار بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.

قیمت تابلو برق کامپوزیت : تابلو برق کامپوزیت در مجموعه تابلوژیوار دارای 30% تخفیف و زیر قیمت تمام تابلوسازی های سراسر کشور می باشد شما میتواند جهت مشاوره قبل خرید از قیمت تابلو برق کامپوزیت با تخفیف استثنایی ارائه شده توسط تابلوژیوار بهره مند شوید

قیمت تابلو برق کامپوزیت به جرات می ­توان یکی از مهم ­ترین دستاوردهای بشر در دهه ­های اخیر را ابداع کامپوزیت­ ها دانست. پس از دستیابی بشر به تکنولوژی و فناوری تولید کامپوزیت­ های مختلف بود که انقلابی در تمام حوزه ­های ساخت و ساز به وجود آمد. با روی کار آمدن کامپوزیت ­ها، بسیاری از مواد خام متداول، کاربرد خود را از دست داده­ و جای خود را به ترکیبات پیشرفته و متفاوت کامپوزیتی داده­ اند.

قیمت تابلو برق کامپوزیت – کامپوزیت ­ها همان­ طور که می ­دانید، ترکیبی از الیاف (تقویت کننده) با ماتریس (زمینه) است. در این روش می ­توان با تغییر جنس زمینه، جنس الیاف، درصد الیاف و نوع به کارگیری الیاف، کامپوزیت ­های متنوعی تولید کرد که هر یک مناسب کاربردی خاص گردد. از این رو می­توان اذعان داشت که کامپوزیت یکی محصول مشترک در بسیاری از زمینه­ های مهندسی به حساب می­ آید که به کمک آن می­ توان انواع و اقسام تجهیزات و سازه­ ها را بسیار مقاوم ­تر، ارزان­ تر، سبک ­تر، زیبا­تر و با عمر بسیار بیشتر تولید کرد.

یکی از بزرگترین مصرف ­کننده ­های کامپوزیت، صنعت برق می ­باشد و علت آن را باید در خواص بی ­نظیر کامپوزیت ­ها جستجو کرد. برخی از مهم­ترین خواص و ویژگی­ های کامپوزیت ­ها که آن ­ها را مناسب استفاده در صنعت برق کرده است را در زیر مشاهده می ­کنید.

ویژگی های تابلو برق کامپوزیت

  • استحکام بسیار بالا
  • مقاومت در برابر خوردگی
  • مقاومت در برابر رطوبت و آب
  • مقاومت در برابر مواد شیمیایی
  • مقاومت الکتریکی (کاملا عایق الکتریکی)
  • مقاومت در برابر اکسایش
  • عایق مغناطیسی
  • غیر قابل اشتعال
  • قابلیت تحمل دماهای بالا
  • مقاوم در برابر شرایط محیطی مختلف نظیر محیط­ های اسیدی و بازی
  • مقاوم در برابر تابش اشعه ماورا بنفش (نور خورشید)
  • مقاوم در برابر آتش
  • امکان نصب آسان
  • بدون نیاز به نگه­داری و تعمیر
  • سبک بودن
  • مقرون به صرفه بودن در طولانی مدت
  • عمر بسیار بالا
  • قابلیت رنگ ­بندی و هماهنگی با محیط پیرامون

قیمت تابلو برق کامپوزیت – در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ تابلوسازی ژیوار تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع تابلو چلنیوم – تابلو پلکسی – تابلو استیل – تابلو راهنمای طبقات – تابلو لایت باکس – تابلو کامپوزیت – تابلو نئون – تابلو مغازه و تابلو فلزی را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از تابلو چلنیوم – تابلو پلکسی – تابلو استیل – تابلو راهنمای طبقات – تابلو لایت باکس – تابلو کامپوزیت – تابلو نئون – تابلو مغازه و تابلو فلزی را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02177792267 – 09129613802  تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

آسیادر...
ما را در سایت آسیادر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : m.rs gnbweb بازدید : 128 تاريخ : پنجشنبه 28 اسفند 1399 ساعت: 5:59

قیمت حروف پلکسی – مجموعه عظیم تابلوسازی ژیوار با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع قیمت حروف پلکسی  را با ارزانترین قیمت در بین تابلوسازی ها تا 30% تخفیف ویژه در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات قیمت پلکسی- نمونه تابلو پلکسی- قیمت تابلو چلنیوم- تابلو سازی پلکسی- تابلو پلکسی چیست- قیمت تابلو پلکسی نوری- تابلو لیزری پلکسی- تابلو پلکسی گلاس برجسته که تخصص مجموعه بزرگ تابلوسازی ژیوار می باشد خواهیم پرداخت.

متن: قیمت حروف پلکسی – تابلوسازی ژیوار هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در طراحی و ساخت انواع تابلو چلنیوم – تابلو پلکسی – تابلو استیل – تابلو راهنمای طبقات – تابلو لایت باکس – تابلو کامپوزیت – تابلو نئون – تابلو مغازه و تابلو فلزی فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع قیمت پلکسی- نمونه تابلو پلکسی- قیمت تابلو چلنیوم- تابلو سازی پلکسی- تابلو پلکسی چیست- قیمت تابلو پلکسی نوری- تابلو لیزری پلکسی- تابلو پلکسی گلاس برجسته خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع قیمت حروف پلکسی  را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها و … می باشیم.

قیمت حروف پلکسی – مجموعه عظیم تابلوسازی ژیوار همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع حروف پلکسی  در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت پلکسی- نمونه تابلو پلکسی- قیمت تابلو چلنیوم- تابلو سازی پلکسی- تابلو پلکسی چیست- قیمت تابلو پلکسی نوری- تابلو لیزری پلکسی- تابلو پلکسی گلاس برجسته با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ تابلوسازی ژیوار با بیش از 15 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از حروف پلکسی را در مجموعه تابلوسازی ژیوار بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.

قیمت حروف پلکسی : حروف پلکسی در مجموعه تابلوژیوار دارای 30% تخفیف و زیر قیمت تمام تابلوسازی های سراسر کشور می باشد شما میتواند جهت مشاوره قبل خرید از حروف پلکسی با تخفیف استثنایی ارائه شده توسط تابلوژیوار بهره مند شوید

قیمت حروف پلکسی :  

از آنجایی که مشتریان مجموعه ژیوار سوالات گوناگونی را مطرح می کنند و یکی از این سوالات قیمت حروف پلکسی ست، تصمیم گرفتیم در این مطلب به طور کامل این موضوع را شرح دهیم.

قیمت حروف پلکسی – همان طور که می دانید ورق های پلکسی کاربردهایی فراتر از تصور دارند. این شیت های اکریلیک که محبوییت زیادی در بین تولیدکنندگان صنعتی دارند دارای خواص مکانیکی خاص و در مواردی جالب توجه هستند. هنوز هم وجود دارند طراحان و ایده پردازانی که با استفاده هوشمندانه از این متریال محصولاتی خاص خلق می کنند. یکی از این محصولات که هم جنبه تبلیغاتی دارد و هم جنبه تزئینی، تابلو پلکسی نوری ست.تابلو پلکسی نوری نوعی سازه تبلیغاتی ست که متریال اصلی آن ورق پلکسی گلاس شفاف می باشد.

قیمت حروف پلکسی – اما اجزای دیگر این تابلو نیز با پلکسی گلاس ساخته می شوند. تابلوهای پلکسی نوری که در دسته تابلوهای جدید تبلیغاتی جای می گیرند جلوه خاصی دارند. این تابلو جلوه خیره کننده اش را که باعث جلب توجه افراد می شود را مرهون منبع نوری خودش می داند که توسط لامپ های اس ام دی تامین می شود.مدل های گوناگونی از تابلوهای پلکسی نوری طراحی و ساخته می شوند که گاها نام آن ها با یکدیگر فرق دارد اما سیستم ساخت و عملکرد آن ها کاملا مشابه هم می باشد.

به عنوان مثال تندیس های مختلفی با طرح های فانتزی و یا تزئینی ساخته می شوند که به آن ها بالبینگ نوری گفته می شود. این تندیس ها به عنوان چراغ خواب مورد استفاده قرار می گیرند.

قیمت حروف پلکسی – اگر به فکر تغییر و یا خلاقیت در تابلو پلکسی نوری و یا بالبینگ باشیم به جای طرح ها و نقوش تزئینی می توان چهره افراد و عکس های شخصی را روی این تابلوها حکاکی کرد. محصولی که از این طریق تولید می شود به نام تندیس جهره نوری شناخته می شود.

با توضیحاتی که بطور اجمالی ارائه شد به سراغ آموزش قیمت حروف پلکسی نوری می رویم. با یاد گرفتن شیوه قیمت حروف پلکسی نوری می توان نمونه محصولات دیگری که در بالا معرفی شد را نیز تولید نمود.

به جهت اینکه این آموزش به صورت تفصیلی و کامل ارائه شود تصمیم گرفتیم آموزش قیمت حروف پلکسی نوری را به دو بخش نحوه ساخت پایه و نخوه ساخت صفحه تابلو تقسیم بندی کنیم. که در ابتدا توضیحات مربوط به پایه را ارائه خواهیم کرد.

پایه تابلو پلکسی نوری

در داخل پایه های تابلو پلکسی نوری لامپ های اس ام دی بلوکی تعبیه شده است. این لامپ ها وظیفه تامین نور تابلو را بر عهده دارد. برای این که نور این لامپ ها به طور متمرکز به سمت صفحه اصلی تابلو هدایت شود و نور به جهات دیگر پراکنده نشود، پایه های تابلو به گونه ای ساخته می شوند که یک شیار باریک به اندازه ضخامت صفحه تابلو بر روی آن تعبیه شود. همان طور که اشاره شد این پایه ها نیز از جنس پلکسی گلاس ساخته می شوند.

قیمت حروف پلکسی – برای اینکه بتوان بلوک های SMD داخل این پایه ها را روشن کرد می بایست یک فیش مادگی در یک سمت پایه قرار داد تا یک آداپتور ۱۲ ولت به آن متصل شود.از دیگر مواردی که باید به آن اشاره کرد این است که بهتر است این پایه ها با پلکسی مشکی ساخته شوند. استفاده از پلکسی گلاس مشکی علاوه بر اینکه باعث ایجاد جلوه لوکس و جذاب تری می شود، باعث جلوگیری از نشت نور و پراکندگی نوری نیز می گردد.در ادامه آموزش قیمت حروف پلکسی نوری به توضیحات مربوط به صفحه اصلی تابلو می پردازیم:

صفحه تابلو پلکسی نوری

قسمت اصلی تابلوهای نوری را صفحه پلکسی گلاس شفافی تشکیل می دهد که متون و آرم های دلخواه بر روی آن حکاکی می شوند. با تابیدن نور از یک سمت پلکسی، متون حکاکی شده باعث شکست نور می شوند و در نتیجه روشنایی دریافت شده از منبع نوری را از خود بازتاب می دهند. شدت بازتاب و یا به بیان ساده تر میزان روشنایی تابلو بستگی به شدت نور اس ام دی هایی دارد که در درون پایه تابلو قرار گرفته است.

قیمت حروف پلکسی – عملیات حکاکی روی این صفحات توسط دستگاه برش لیزری انجام می شود. طرح موردنظر پس از تایید نهایی بر روی یک قطعه پلکسی گلاس شفاف حکاکی می شود. تنظیمات حکاکی و شیوه حکاکی با توجه به نوع دستگاه و تنظیمات کارخانه ای دستگاه متفاوت است. اما آن چه در تمام روش های حکاکی و دستگاه های حکاکی مشترک است عمیق یا ضعیف بودن حکاکی بر روی پلکسی می باشد.

توصیه می شود برای اینکه خروجی کار از کیفیت خوبی برخوردار باشد، حکاکی به صورت سطحی با عمق کم انجام شود؛ زیرا در این حالت از دریافت بیش از اندازه نور جلوکیری می شود و روشنایی لامپ های اس ام دی به قسمت های بالاتر نیز می رسد.نکته ای که باید به آن توجه داشت این است که هرچه عرض تابلو پلکسی نوری بیشتر باشد، شدت نور پس از گذر از چند ردیف نوشته کمتر شده و در نتیجه قسمت های بالاتر بازتاب کمتری خواهند داشت. این افت شدت نور در تابلوهای نوری از اندازه ۴۰ سانتیمتر بیشتر به مرور بیشتر می شود.

قیمت حروف پلکسی –  بنابراین عرض تابلو های نوری بهتر است از ۵۰ سانتیمتر بیشتر نباشد تا روشنایی تابلو به صورت یکدست و یکنواخت باشد. پس از این که پایه و صفحه اصلی تابلو آماده شد، صفحه پلکسی را درون شیار باریکی که بر روی پایه تعبیه شده قرار می دهند. این مرحله پایان قیمت حروف پلکسی نوری ست. برای اینکه صفحه پلکسی در جای خود ثابت باشد و هنگام جابجایی از شیار پایه جدا نشود، آن را به وسیله چسب پلکسی گلاس (کلروفرم) به پایه می چسبانند.تابلو نوری آماده است و تنها کافیست آن را به وسیله یک آداپتور ۱۲ ولت به برق مستقیم شهری متصل نمائید تا از زیبایی آن لذت ببرید با آموزش قیمت حروف پلکسی نوری سعی کردیم به اکثر سوالاتی که در مورد این تابلوهای تبلیغاتی جدید وجود دارد پاسخ دهیم. کاربرد های دیگری که این تابلو ها دارند به نظر شما کدامند؟

قیمت حروف پلکسی – در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ تابلوسازی ژیوار تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع تابلو چلنیوم – تابلو پلکسی – تابلو استیل – تابلو راهنمای طبقات – تابلو لایت باکس – تابلو کامپوزیت – تابلو نئون – تابلو مغازه و تابلو فلزی را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از تابلو چلنیوم – تابلو پلکسی – تابلو استیل – تابلو راهنمای طبقات – تابلو لایت باکس – تابلو کامپوزیت – تابلو نئون – تابلو مغازه و تابلو فلزی را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02177792267 – 09129613802  تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

آسیادر...
ما را در سایت آسیادر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : m.rs gnbweb بازدید : 129 تاريخ : پنجشنبه 28 اسفند 1399 ساعت: 5:58

انواع سقف شیشه ای : مجموعه عظیم سایه گستر آسیا با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع انواع سقف شیشه ای را با ارزانترین قیمت در بین شرکت ها تا 30% تخفیف ویژه در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به کف شیشه ای- نظریه سقف شیشه ای- قیمت سقف شیشه ای نشکن- دیتیل سقف شیشه ای- قیمت سقف متحرک شیشه ای- آب بندی سقف شیشه ای- سقف شیشه ای اسپایدر که تخصص مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا می باشد خواهیم پرداخت.

 

انواع سقف شیشه ای - سایه گستر آسیا هم اکنون با بیش از 30 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – سایبان استخر - دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند اتومات فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع کف شیشه ای- نظریه سقف شیشه ای- قیمت سقف شیشه ای نشکن- دیتیل سقف شیشه ای- قیمت سقف متحرک شیشه ای- آب بندی سقف شیشه ای- سقف شیشه ای اسپایدر خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع انواع سقف شیشه ای را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

انواع سقف شیشه ای - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع انواع سقف شیشه ای در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد کف شیشه ای- نظریه سقف شیشه ای- قیمت سقف شیشه ای نشکن- دیتیل سقف شیشه ای- قیمت سقف متحرک شیشه ای- آب بندی سقف شیشه ای- سقف شیشه ای اسپایدر با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا با بیش از 30 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از انواع سقف شیشه ای را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

انواع سقف شیشه ای طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 30% تخفیف و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز میگردد.

سقف شیشه ای به شیشه های قاب شده در چوب، فولاد، آلومینیوم و یا هرماده دیگری گفته می شود که به عنوان سقف درخانه یا فضای اداری قرار داده می شود. سقف شیشه ای یک روش ایده آل برای شیک نشان دادن یک خانه است. این سقف از شیشه های با کیفیت بسیار خوب، نشکن، شفاف و رنگی ساخته می شود. سقف شیشه ای آنقدر زیبا است که حتی فکر کردن به آن هم هیجان انگیز است. سقف های شیشه ای در تغییر و زیبایی بخشیدن به یک ساختمان بسیار موثر هستند و از جمله تأثیرگذارترین راه های به کارگیری شیشه در ساختمان محسوب می شوند.

انواع سقف شیشه ای -  این سقف ها دارای انواع مختلفی است که برای هر نوع کاربری و با هر هزینه ای که شما داشته باشید می توانید نوعی از آن را خریداری کنید.

سقف های شیشه ای در چه مدل هایی طراحی و اجرا می شوند؟

در حال حاضر فناوری ساخت و تولید شیشه بسیار پیشرفته شده است؛ به طوری که فعالان این حرفه می توانند سقف هایی را با اندازه ها و طرح های خیلی مختلف طراحی و نصب کنند. این بدان معنی است که سقف های شیشه ای تقریباً می توانند در هر فضایی طراحی شوند و بسیار ظریف و یا بسیار چشمگیر باشند و می توانند به صورت بسته، باز، کشویی و یا با عملکرد ثابت و متحرک طراحی شوند. همچنین در ساخت آن ها می توان تقریباً از هر نوع شیشه ای شامل شیشه های تک، دو یا سه جداره استفاده کرد و در برابر زلزله، باد، باران، برف و بارهای حرارتی مقاومت کافی را داشته باشند.

انواع سقف شیشه ای -  اگر می خواهید سقف شیشه ای شما اجازه ورود هوای تازه را به درون بدهد، باید سقف باز شونده یا متحرک را انتخاب کنید. این سقف ها با اشکال مختلفی از جمله لولایی و کشویی وجود دارند و بسته به نوع طرح می توانند برای فضای پشت بام نیز استفاده شوند. سقف های متحرک می توانند به صورت دستی و یا از راه دور کنترل شوند.

انواع سقف شیشه ای -   سقف های شیشه ای متحرک بیشتر برای کافی شاپ و رستوران به کار برده می شوند. اگر نگرانی اصلی شما تنها نور است، نه ورود و خروج هوا بنابراین ممکن است نیازی به سقف بازشونده نداشته باشید. یک سقف شیشه ای ثابت، که یک فضای زیبا و یکپارچه است برای سقف شیشه ای بسته کاملاً مناسب است. همچنین این سقف ها برای نصب شیشه در سقف های بلند که دسترسی به آن ها برای نگهداری دستی سخت است، مفید هستند. سقف شیشه ای ثابت قابلیت باز شدن ندارد و برای منازل مسکونی مناسب است.

انواع سقف شیشه ای -  سقف شیشه ای که به صورت یک قاب کامل طراحی می شود بسیار زیباتر از سقفی است که توسط شیشه های تکه ای قاب بندی و طراحی شده باشد. سقف شیشه ای با چند قاب زمانی مناسب است که بخواهید بین طبقات یک ساختمان ارتباط نوری برقرار کنید. یک نوع بی نظیر از سقف شیشه ای مدلی است که در آن شیشه ها با تیرهای شیشه ای میکس و نصب می شوند که نتیجه ای خیره کننده را در پی دارد. این تیرهای میانی بسیار مقاوم و از جنس لمینت هستند و نصاب آن ها اندازه و مقاومت مورد نیاز آن را بررسی کرده و بعد اقدام به نصب آن ها می کنند. در این حالت می توان از حداکثر نور تابیده شده استفاده کرد.

استفاده از انواع سقف شیشه ایچه مزایایی را در پی دارد؟

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، شیشه هایی در حال تولید شدن هستند که دارای فناوری خود تمیزکنندگی می باشند. اگر چنین سقف های شیشه ای ساخته شوند، می توانند تأثیر زیادی در روند پیشرفت سقف شیشه ای داشته باشند. از طرف دیگر، سقف های شیشه ای به راحتی تمیز می شوند و اگر از شیشه های جدید در ساخت آن ها استفاده شود، تمیز کردن سقف شیشه ای مشکل نخواهد بود. این شیشه ها در برابر آب مقاوم هستند و در لایه های مختلف پوشانده شده اند تا در برابر گرد و غبار مقاوم باشند. به کار بردن سقف شیشه ای فواید و مزایای بسیاری دارد که در اینجا برخی از آن ها را برای شما عزیزان بیان می کنیم.

تابش نور به درون ساختمان در تمام مدت روز:

انواع سقف شیشه ای  ورود نور طبیعی به منزل را تقویت می کنند. می دانیم که برای حفظ سلامتی بدن خود نیاز به ویتامین دی داریم و بدن ما می تواند این ویتامین را از طریق نور خورشید جذب کند. با نصب سقف شیشه ای تمام مدت می توانیم در طول روز از این نور استفاده کنیم. سقف شیشه ای یکی از موثرترین روش های بهره مندی از نور طبیعی خورشید است. این سقف ها با ایجاد یک درگاه در سقف ساختمان به سمت آسمان، باعث می شوند فضای داخلی ساختمان غرق نور شود. سقف شیشه ای یک گزینه ایده آل برای تعادل رنگ و روشنایی دکوراسیون منزل بر حسب نیاز است.

انواع سقف شیشه ای یک عایق صوتی بسیار قوی است:

این نوع سقف، آلودگی صوتی را کاهش می دهد؛ زیرا شیشه از کیفیتی برخوردار است که می تواند صدایی را که با دسی بل زیاد منتشر می شود، مهار کند و بنابراین به شما امکان می دهد پس از یک روز خسته کننده در محیط کار، از فضای آرام در خانه لذت ببرید. سقف شیشه ای نسبت به سقف های عایق پلاستیکی سرو صدای بسیار کمتری از عوامل بیرونی را منتقل می کنند. به طور مثال زمانی که قطرات باران روی عایق پلاستیکی ببارد به گونه ای سر و صدا ایجاد می کند که انگار بیرون طوفان و تگرگ است، اما بالعکس اگر همان باران روی سطح شیشه ای فرود بیاید اهل منزل اصلا حتی متوجه بارش باران نخواهند شد.

انواع سقف شیشه ای در تابستان و زمستان مصرف انرژی را بسیار کاهش می دهد:

با به کارگیری سقف شیشه ای، به دلیل ویژگی هایی که این محصول دارد، کاهش مصرف انرژی بسیار چشمگیر خواهد بود. از این رو، استفاده از یک صفحه شیشه ای می تواند عایق و محافظی فوق العاده موثر در برابر گرما و سرما باشد. بررسی ها نشان داده اند خانه هایی که در تابستان از سقف های شیشه ای استفاده کرده اند، نسبت به خانه هایی که عایق پلاستیکی نصب کرده اند خنک تر هستند. درست است که پلاستیک در زمستان موجب گرمای بیشتر می شود اما در تابستان، خود معظلی محسوب می شود.

 با نصب انواع سقف شیشه ای از انجا که شیشه عایق حرارتی نیست، خانه به طور طبیعی در تابستان خنک خواهد بود. در فصل زمستان نیز نیاز کمتری برای روشن کردن سیستم گرمایشی خواهید داشت. این شیشه به عنوان محافظ در برابر نفوذ عوامل خارجی عمل می کند و بدون اینکه اعضای خانواده احساس کنند به تهویه هوا یا بخاری های اتاق نیاز دارند، دما کنترل می شود. برای خانه های بزرگ - آنهایی که معمولاً در زمستان قبض مصرفی قابل توجهی دارند – این مورد می تواند باعث صرفه جویی زیادی درهزینه باشد.

با به کار بردن انواع سقف شیشه ای در ساختمان خود، ارزش آن را افزایش دهید:

هر چه آپشن های جدیدی به منزل خود اضافه کنید ارزش آن بالاتر رفته و موجب درآمد زایی بیشتری برای شما می شود. به کارگیری انواع سقف شیشه ای در منزل، نوعی زیبایی بصری و جلوه ای مجلل به وجود می آورد به خصوص اگر طراحی آن را به گونه ای انجام دهید که نمای منحصر به فردی را برای سقف ایجاد کند. در نتیجه این کار موجب افزایش ارزش مالی ملک شما می شود.

انواع سقف شیشه ای  نسبت به نمونه های سنتی نیاز به نگهداری و تمیزی کمتری دارند. سقف های مسطح سنتی با آب و هوای مرطوب دچار نشتی شده و نیاز به تعمیر دوره ای دارند. اغلب برای سهولت در تمیزی سقف شیشه ای آن ها را به گونه ای نصب می کنند که دارای شیب باشند این کار موجب می شود که بارش باران نیز خود یک تمیز کننده برای شیشه محسوب شود و گرد و غبار و برگ های روی آن را پاک کند.

محافظت در برابر اشعه ماورا بنفش:

انواع سقف شیشه ای می تواند تابش اشعه ماوراء بنفش را در داخل محل زندگی محدود کند. پس به دنبال تولیدکنندگانی باشید که محافظت در برابر این اشعه ها را تضمین کنند، زیرا قرار گرفتن در معرض زیاد نور خورشید می تواند به سلامتی آسیب برساند.

انواع سقف شیشه ای ممکن است چه معایبی داشته باشد؟

از معایب سقف شیشه ای تنها می توان گفت که اگر احیانا قسمتی از آن دچار ترک شود، امکان دارد مجبور شوید تمام قاب را تعویض کنید و این در مقایسه با اینکه سقف خود را از آجر، چوب و یا فولاد بسازید هزینه برتر است. دیگر اینکه اگر با دقت و به درستی نصب نشود، امکان نشت آب از آن وجود دارد. اشکال دیگر آن این است که شیشه حالت ذره بینی دارد و اگر کف پارکتی زیر آن باشد احتمال سوختن آن وجود دارد.

انواع سقف شیشه ای - در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 05137663055 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

آسیادر...
ما را در سایت آسیادر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : m.rs gnbweb بازدید : 126 تاريخ : پنجشنبه 28 اسفند 1399 ساعت: 4:59

بهترین پوشش برای دیوار بالکن : مجموعه عظیم سایه گستر آسیا با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع بهترین پوشش برای دیوار بالکن را با ارزانترین قیمت در بین شرکت ها تا 30% تخفیف ویژه در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به پوشش بالکن در زمستان- پوشاندن بالکن در زمستان- پوشاندن کولر در بالکن- پوشاندن بالکن با پارچه- پوشش بالکن با طلق- پوشاندن بالکن با نایلون- پوشاندن بالکن با پلی کربنات- پوشش بالکن با حصیر که تخصص مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا می باشد خواهیم پرداخت.

 

بهترین پوشش برای دیوار بالکن - سایه گستر آسیا هم اکنون با بیش از 30 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – سایبان استخر - دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند اتومات فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع پوشش بالکن در زمستان- پوشاندن بالکن در زمستان- پوشاندن کولر در بالکن- پوشاندن بالکن با پارچه- پوشش بالکن با طلق- پوشاندن بالکن با نایلون- پوشاندن بالکن با پلی کربنات- پوشش بالکن با حصیر خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع بهترین پوشش برای دیوار بالکن را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

بهترین پوشش برای دیوار بالکن - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع بهترین پوشش برای دیوار بالکن در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد پوشش بالکن در زمستان- پوشاندن بالکن در زمستان- پوشاندن کولر در بالکن- پوشاندن بالکن با پارچه- پوشش بالکن با طلق- پوشاندن بالکن با نایلون- پوشاندن بالکن با پلی کربنات- پوشش بالکن با حصیر با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا با بیش از 30 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از بهترین پوشش برای دیوار بالکن را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

بهترین پوشش برای دیوار بالکن طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 30% تخفیف و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز میگردد.

تعریف بالکن در ساختمان

بهترین پوشش برای دیوار بالکن - بالکن‌ ها به عنوان یک فضای نیمه ‌باز یا اصطلاحا فضای تنفس آپارتمان‌ ها، قادرند تا حدی تنگناهای مربوط به مساحت محدود، هوای نامناسب، کم‌ نور بودن و مانند آن را جبران کرده، حس دلنشین‌ تری برای اعضای خانواده فراهم نمایند. با این وجود، در گوشه و کنار شهر، شاهد احداث واحد های مسکونی با متراژ پایین بدون بالکن هستیم که مشکلات فراوانی برای ساکنان ایجاد می ‌کند. داشتن فضاهایی مانند بالکن و تراس به عنوان یکی از ملحقات ساختمان، یک مزیت ویژه محسوب می ‌شود و افراد هنگام خرید یک آپارتمان، خصوصا با مساحت‌ پایین ‌تر، اهمیت زیادی برای این فضا ها قائل هستند و آن را فاکتور مهمی در معامله مسکن می ‌دانند.

بهترین پوشش برای دیوار بالکن - تفاوت بالکن تراس و ایوان

به اعتقاد زبان ‌شناسان، منشا واژه «بالکن»، به زبان ایتالیایی بر می‌ گردد و از این طریق به زبان‌ های انگلیسی، فرانسوی و روسی وارد شده با این حال، برخی معتقدند بالکن، ریشه فارسی دارد. بر اساس لغت‌ نامه دهخدا، بالکن به احتمال زیاد، از ریشه فارسی «بالا خانه» اقتباس شده است. نکته دیگر در خصوص واژه‌ شناسی بالکن، شباهت‌ ها و تفاوت‌ های معنایی آن با «تراس»، «بهار خواب» و «ایوان» است.

بهترین پوشش برای دیوار بالکن - ایوان، تراس و بالکن که همگی از انواع فضاهای نیمه ‌باز محسوب می‌ شوند، فضاهای مسکونی را بالاتر از فضای بیرون قرار می ‌دهند که با حضور در این فضاها، می‌ توان تسلط مناسبی بر حیاط یا منظره بیرونی داشت و از زیبایی آن بهره‌ مند شد. علی‌ رغم این وجه تشابه، اگرچه ممکن است برخی اوقات این مفاهیم به جای یکدیگر به‌ کار روند، اما بین آن ها تفاوت هایی وجود دارد که در ادامه به آن پرداخته ایم.

بهترین پوشش برای دیوار بالکن - بالکن چیست؟

«بالکن» که به آن ایوانک نیز می ‌گویند، بر اساس مبحث چهارم مقررات ملی ساختمان، به عنوان یکی از انواع فضاهای نیمه ‌باز، ﺳﻄﺤﯽ اﺳﺖ ﮐﻪ از دو ﯾﺎ ﺳﻪ ﻃﺮف ﺑﻪ ﻃﻮر ﻣﺴﺘﻘﯿﻢ در ﻣﺠﺎورت ﻫﻮای آزاد ﻗﺮار ﮔﺮﻓﺘﻪ و زیر آن به وسیله فضای بسته‌ ای اشغال نشده باشد. بر همین اساس، بالکن کم‌ عرض بالکنی است با عرض کمتر از 0.50 متر و حداکثر با طولی برابر با اندازه عرض پنجره‌ ای که تا کف امتداد دارد. به تعبیر دیگر، بالکن بخشی از الحاقات آپارتمان ‌ها و فضای مسقف ساختمان است که حداقل یک طرف آن رو به فضای بیرونی قرار دارد. البته گاهی دو طرف یا سه طرف آن، باز و رو به فضای مجاور است. در این فضا، قسمت‌ های بسته شامل نیم‌ دیوار، نرده یا ترکیب آن با دیوار می باشد. بنابراین بالکن، بخشی از یک ساختمان محسوب می‌ شود که معمولا از دیوار های آن بیرون زده است.

بهترین پوشش برای دیوار بالکن - معنی تراس چیست؟

«تراس»، واژه نزدیک به بالکن است که در زبان فارسی از آن به بهار خواب تعبیر می‌ شود اما از دیدگاه معماری، فضای الحاق ‌شده به آپارتمان و غیر مسقف است و جزء مشاعات محسوب می‌ شود. طبق تعریف مبحث چهارم مقررات ملی ساختمان، تراس یا مهتابی، سطح روبازی از ساختمان است که بام، بخش ‌هایی از طبقه زیرین است. نکته حایز اهمیت اینکه مساحت تراس ‌ها در محاسبه مساحت آپارتمان ‌ها منظور نمی ‌شود در حالی که مساحت بالکن در مساحت واحد مسکونی محاسبه می‌ شود. گاهی قسمتی از یک بالکن معمولا در طبقه اول، غیر مسقف است که در این حالت آن قسمت غیر مسقف، تراس و قسمت مسقف، بالکن نامیده می‌ شود.

معنی ایوان چیست؟

بهترین پوشش برای دیوار بالکن - «ایوان»، طبق تعریف مبحث چهارم مقررات ملی ساختمان، فضایی مسقف است که از یک طرف با هوای آزاد به طور مستقیم ارتباط دارد. به تعبیر دیگر، ایوان، جایگاهی برای نشستن بلند‌تر از اطراف خود است که معمولا در بخش بیرونی ساختمان ‌های مسکونی ساخته می ‌شود. البته در آپارتمان‌ ها غالبا با ایوان سروکار نداریم. ایوان یکی از مهم‌ ترین فضاهای معماری ایرانی است که نوع بدون سقف آن «بهار‌خواب» و نوع دیگر با ستون ‌های متعدد در جلو و ارتفاعی برابر سقف و عرض کم، «رواق» نام دارد. در ایوان که الگوی خود را از چادرهای بیابان‌ گرد اشکانیان گرفته‌، فقط از در ورود و خروج‌، امکان تردد وجود دارد.

بهترین پوشش برای دیوار بالکن - معایب بالکن شیشه ای

بالکن با همه محاسن آن، به دلیل باز و بسته ‌شدن آن در طول روز، با مشکلاتی مانند هدر رفتن انرژی هنگام سرما، آلودگی منزل به‌ خاطر جمع شدن باران و گرد و خاک، و نیز نا امنی بابت حضور و بازی بچه‌ ها، مواجه است. همچنین در فصول سرد سال، به دلیل سرمای زیاد، امکان استفاده از فضای بالکن، سلب یا محدود می‌ شود. با همه این معضلات، استفاده از بالکن به عنوان فضای تهویه هوای منزل، خشک کردن لباس‌ ها به‌ ویژه در آپارتمان‌ های کوچک و قرار دادن وسایل خاص که هر چند وقت یک‌ بار نیاز به آن احساس می‌ شود، مانند نردبان، صندلی و… اهمیت ویژه ‌ای دارد.

بهترین پوشش برای دیوار بالکن - در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 05137663055 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

آسیادر...
ما را در سایت آسیادر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : m.rs gnbweb بازدید : 117 تاريخ : پنجشنبه 28 اسفند 1399 ساعت: 4:57

بهترین پوشش برای سقف استخر : مجموعه عظیم سایه گستر آسیا با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع بهترین پوشش برای سقف استخر را با ارزانترین قیمت در بین شرکت ها تا 30% تخفیف ویژه در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به قیمت سقف استخر- بهترین پوشش برای استخر- پوشش سقف استخر- پوشش روی استخر- سقف کاذب استخر- سقف استخر پلی کربنات- سقف ریلی استخر- طرح کناف سقف استخر که تخصص مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا می باشد خواهیم پرداخت.

 

بهترین پوشش برای سقف استخر - سایه گستر آسیا هم اکنون با بیش از 30 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – سایبان استخر - دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند اتومات فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع قیمت سقف استخر- بهترین پوشش برای استخر- پوشش سقف استخر- پوشش روی استخر- سقف کاذب استخر- سقف استخر پلی کربنات- سقف ریلی استخر- طرح کناف سقف استخر خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع بهترین پوشش برای سقف استخر را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

بهترین پوشش برای سقف استخر - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع بهترین پوشش برای سقف استخر در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت سقف استخر- بهترین پوشش برای استخر- پوشش سقف استخر- پوشش روی استخر- سقف کاذب استخر- سقف استخر پلی کربنات- سقف ریلی استخر- طرح کناف سقف استخر با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا با بیش از 30 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از بهترین پوشش برای سقف استخر را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

بهترین پوشش برای سقف استخر طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 30% تخفیف و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز میگردد.

در جوامع امروزی به دلیل مشغله های کاری امکان استفاده از استخرهای سرپوشیده در مکان های عمومی برای برخی از افراد وجود ندارد و مردم به سمت احداث استخر در محوطه ساختمان گرایش پیدا کرده اند.لذا با احداث استخر در فضای باز با مشکلات بسیاری روبرو خواهند شد که انواع پوشش استخر این مشکلات را حل کرده است.

بهترین پوشش برای سقف استخر - برای سقف استخر روباز بصورت پوشش متحرک روی استخر، نیازمند به فضای باز در اطراف استخر برای احداث ریل که جنس آن گالوانیزه می باشد، هستیم. لازم به ذکر است که بستگی به نظر مشتری در اجرای پوشش میتوان تعداد ریل ها کم یا زیاد شود. در سقف استخرهای روباز مهمترین قسمت ریل و سازه می باشند که بتوان به تنهایی پوشش را جابجا کرد.

هزینه سقف متحرک استخر و در کل قیمت سقف متحرک بستگی به متراژ استخر، نوع متحرک بودن، جنس پوشش، طرح درخواستی از جمله ارتفاع پوشش و… بستگی دارد. پس از بررسی اولیه و با توجه به درخواست مشتری و کاربرد سقف مورد نظر طراحی اولیه توسط واحد طراحی سایه گستر آسیا به همراه برآورد اولیه تنظیم و جهت تایید به کاربر اعلام می گردد.

همه چیز درباره بهترین پوشش برای سقف استخر

آنچه موجب می شود استخر ها پوشانده یا بعبارتی پوشش سقف استخر انجام پذیرد عبارتند از:

  • ۱-نیاز به استفاده چهارفصل از استخر
  • ۲-وجود مشرف در اطراف استخر
  • ۳-لزوم حفظ آب استخر در برابرگردوخاک و…

بهترین پوشش برای سقف استخر - در راستای نیازهای فوق پوشش های پلی کربنات برای استخر ها بعنوان بهترین گزینه مطرح می شود مزیت این پوشش ها ، حفظ نور و روشنایی طبیعی استخر و در عین حال سبکی وزن سازه و ورق های پلیمری، در مورد سازه مورد نیازجهت اجرای پوشش استخر آنچه مسلم است بدلیل ابعاد نسبتا زیاد استخر معمولا آلومینیوم جوابگو نبوده و آهن بهترین گزینه است لیکن بدلیل رطوبت محیط بهتر است آهن با پوشش مناسب پوشانده شود که بهترین گزینه پوشش گالوانیزه گرم می باشد.بدین ترتیب مشکل زنگ زدن آهن کاملا منتفی می شود.در صورت نیاز به مشاوره در مورد کیفیت و انواع گالوانیزه با شرکت سایه گستر آسیا تماس حاصل نمائید.

اغلب این نوع پوشش ها دارای حالت نورگیر بوده و یک محیط بسیار زیبا را برای افراد فراهم می آورد. طراحی های منحصر به فرد ما اجازه می دهد که پوشش روی استخر شما به سرعت حرکت کرده و شما را از فواید تابستان در طول سال بهره مند کند.با استفاده از ورق های دوجداره مخصوص شما فضای استخر خود را مانند شیشه های منزل عایق نموده و علاوه بر آن سبب می شود که همواره آب استخر تمیز و قابل استفاده باشد.

بهترین پوشش برای سقف استخر مزایای استفاده از ورق های پلی کربنات جهت پوشش سقف استخر

۱٫ فریم های سازه به صورت تمام آلومینیومی

۲٫ ضد زلزله

۳٫ مقاوم در برابر درجه حرارت های بالای ۱۲۰و کمتر از۴۰ درجه

۴٫ طیف های رنگی مختلف

۵٫ قابل استفاده در تمام فصل ها

۶٫ مقاوم در برابر شکستگی

۷٫ مقاوم در برابر فرسایش های آب وهوایی

۸٫ مقاوم در برابر باد های سنگین و با سرعت بالای ۱۲۰ کیلومتر در ساعت

۹٫ مناسب برای استخرهای خصوصی و خانگی

یکی از مباحث جالب برای اکثر مشتریان پوشش استخر با سیستم بازشو(بازشونده) است در مشاوره مهندسی با کارشناسان شرکت روشهای مختلف استفاده از سیستم بازشونده بیان می گردد.بهترین راهکار با بررسی و بحث انتخاب می گردد.نکته مهم این است که اگر یک مجری پوشش استخر یک روش مشخص را آموخته و تحربه کرده است لزوماٌ آن روش تنها روش اجرا نیست و قطعاٌ تنها روش اجرا نیست و قطعاٌ بهترین روش اجرا نیز نیست.

بهترین پوشش برای سقف استخر - نکته خوبی که در استفاده از سقف متحرک برای استخر روباز وجود دارد، این است که شما می توانید حتی در آب و هوای سرد هم از استخر استفاده کنید. ورق های پلی کربنات فضای ایزوله بسیار خوبی بوجود می آورند و اجازه ورود نور خورشید را به درون می دهند. ورق های پلی کربنات در برابر ضربات مستقیم بسیار مقاوم بوده، عایق حرارتی و صوتی هستند. این ورقه ها شکننده نیستند. ورق های رنگی را برای جلوگیری از دید می توان استفاده کرد، ولی همچنان نور خورشید را عبور می دهند.

بهترین پوشش برای سقف استخر - با آمدن فصل پاییز و ریزش برگ های، یکی از مشکلات استخرهای روباز ریختن برگ ها درون آب است که می تواند آلودگی و مشکلات بیشتری را ایجاد کند. سقف متحرک به هیچ وجه اجازه ورود برگ های خشک را به فضای استخر نمی دهد و جانوران مزاحم هم نمی توانند وارد این فضا بشوند. البته این را هم بگوییم تا زمانی که پوشش بسته باشد، هرگونه ورود و خروجی ممنوع است! سقف متحرک برای جلوگیری از خطر سقوط سالمندان، کودکان و حیوانات خانگی بهترین راه حل است.

مزایای استفاده از ورق های پلی کربنات دراستخرها

  • فریم های سازه به صورت تمام آلومینیومی
  • ضد زلزله
  • مقاوم در برابر درجه حرارت های بالای 120و کمتر از40 درجه
  • طیف های رنگی مختلف
  • قابل استفاده در تمام فصل ها
  • مقاوم در برابر شکستگی
  • مقاوم در برابر فرسایش های آب وهوایی
  • مقاوم در برابر باد های سنگین و با سرعت بالای 120 کیلومتر در ساعت
  • مناسب برای استخرهای خصوصی و خانگی

فریم های سازه بصورت تمام آلومینیومی و اختصاصی با بهره گیری از سخت کاری با مقاومت و با بهره گیری از استاتیک بالا از آلیاژ خاص گروه آلیاژهای Al-mg با فرمول ALUMINUM ALLOY 6061_ T6و ضخامت 3 میل  بصورت اختصاصی تولید میگردد  و محاسبات دقیق انجام شده باعث گردیده کاملا از بعد بارگذاری  تحمل بادهای سنگین تا بالای سرعت120کیلومتر در ساعت  را دارد .

 همچنین این سازه  کاملا ضد زلزله میباشد .

 پیج و مهره ها از نوع  تمام استیل و گالوانیزه  میباشد و کل سازه assembly پیچ و مهره  تکمیل و سوار  خواهد شد.

متریال پوشش سازه :

 پوشش سقف سازه با ورقهای هوشمند فلت ,و پلی کربنات  با ضخامت های 10 و 16 و22  میل در رنگهای مختلف  غیر قابل شکنندگی و  از بعد فرسایش اب و هوایی دارای مقاومت بالای میباشد .

همچنین  با نفوذ نور بالای 100 درصد به داخل و در برابر گرمای خورشید تا حرارت بالای 120 درجه و منفی 40 درجه در برابر سرما مقاوم است . و پوشش ورقها مجهز به لایه سیستم خنک کننده (عدم نفوذ گرما خورشید به داخل ) میباشد

تکنیکال :  مدل چند ضلعی در 8و6و4 ظلعی شکسته   هر سیگمنت بصورت متحرک مکانیکی بر روی ریل های تمام آلومینیومی جمع و باز میگردد تعداد جمع سیگمنت ها بصورت متحرک نسبت به طول استخر خواهد بود و  غلطک های سوار بر دیواره سیگمنت از جنس پلی اتلین فشرده  با قطر 13 و ضخامت 5 سانت و  بلبرینگ داخل غلطک به سایز8/7 ساخت کشور ژاپن میباشد.  

متریال رنگ سازه  :

 بهترین پوشش برای سقف استخر - رنگ سازه  از  استری 2 جزیی اپو کسی  مختص آلومینیوم(washprimer_CR_ Hardener) بوده و  ساخت کشور هلند میباشد  و رنگ سفید براق  فوری  با کد شناسایی شیمیایی RAL9003  مورد استفاده قرار میگیرد برای پوشش رویه سازه در نظر گرفته شده که اینکار باعث عایق بندی شده و از انتقال حرارت به داخل و خارج از سازه جلوگیری می نماید  ,  با آب بندی کامل بدون نفوذ  گرد و غبار و آب .

بهترین پوشش برای سقف استخر - در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 05137663055 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

آسیادر...
ما را در سایت آسیادر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : m.rs gnbweb بازدید : 115 تاريخ : پنجشنبه 28 اسفند 1399 ساعت: 4:56

سقف متحرک حیاط : مجموعه عظیم سایه گستر آسیا با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع سقف متحرک حیاط را با ارزانترین قیمت در بین شرکت ها تا 30% تخفیف ویژه در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به قیمت سقف متحرک حیاط- سقف متحرک پاسیو- سقف ریلی متحرک- اجرای سقف متحرک برقی- قیمت سقف متحرک حیاط خلوت- سقف متحرک حیاط در مشهد- سقف متحرک پلی کربنات- سقف متحرک استخر که تخصص مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا می باشد خواهیم پرداخت.

 

سقف متحرک حیاط - سایه گستر آسیا هم اکنون با بیش از 30 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – سایبان استخر - دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند اتومات فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع قیمت سقف متحرک حیاط- سقف متحرک پاسیو- سقف ریلی متحرک- اجرای سقف متحرک برقی- قیمت سقف متحرک حیاط خلوت- سقف متحرک حیاط در مشهد- سقف متحرک پلی کربنات- سقف متحرک استخر خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع سقف متحرک حیاط را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

سقف متحرک حیاط - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع سقف متحرک حیاط در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت سقف متحرک حیاط- سقف متحرک پاسیو- سقف ریلی متحرک- اجرای سقف متحرک برقی- قیمت سقف متحرک حیاط خلوت- سقف متحرک حیاط در مشهد- سقف متحرک پلی کربنات- سقف متحرک استخر با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا با بیش از 30 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از سقف متحرک حیاط را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

سقف متحرک حیاط طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 30% تخفیف و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز میگردد.

سقف متحرک حیاط

سقف متحرک حیاط خلوت (Removable courtyard roof) اگر برای مکان‌های بدون سقف ساختمان خود به دنبال پوششی هستید که منزل شما را در برابر عوامل طبیعی مانند برف، باران، گردوغبار ونور خورشید حفط کند؛ در اینجا قصد داریم سقف متحرک حیاط خلوت را به شما معرفی می‌کنیم.

انواع سقف متحرک حیاط خلوت

سقف‌های متحرک در انواع مختلفی به بازار عرضه می‌شوند؛ شما باید با انواع آن آشنا شوید تا بهتر بدانید کدام سقف مناسب فضای دلخواهتان است.

 انواع سقف متحرک حیاط خلوت عبارت است از: سقف متحرک پلی کربنات، سقف متحرک پارچه‌ای، سقف متحرک شیشه‌ای. در زیر به صورت جداگانه به توضیح هر کدام می‌پردازیم:

سقف متحرک حیاط پلی کربنات

سقف متحرک پلی کربنات با ورق‌های غیرقابل شکننده پلی کربنات با پروفیل‌های آلومنیومی در رنگ‌های مختلف ساخته شده و شما می‌توانید آن را در دو نوع ثابت و متحرک سفارش دهید. از امکاناتی که سقف متحرک پلی کربنات دارد می‌توان به پنجره تهویه هوا و عدم دید از بیرون و داخل اشاره کرد.

در این سقف برای روزهای بارانی و برفی مجرای برای عبور آب تعبیه شده که آن را کاملا آبندی و هوابندی می‌کنند تا آب و یا هوا از طریق این مجرا عبور نکند؛ با این که  امکان عدم دید دارد اما می‌تواند امکان نور دهی بالای 90 درصد را داشته باشد.

سقف متحرک پلی کربنات کاملا مناسب برای حیاط خلوت‌ها، پاسیو، آشپزخانه و کتابخانه می‌باشد؛ در اجرای این سقف از چسب آکواریوم استفاده می‌شود پس باید در مکان‌های که نیاز به آب‌بندی 100درصد ندارند نصب شود؛ اجرای سقف متحرک پلی کربنات در کمترین زمان صورت می‌گیرد به طوری که در یک روز 10 متر مربع نصب می‌شود

نکاتی که درمورد این سقف بهتر است بدانید اینکه هیچ آلودگی برای محیط ندارد؛ اما به لحاظ قیمت گرانتر از دیگر سقف‌های متحرک می‌باشد. در عین حال در مقابل شرایط آب و هوایی مقاومت بالا و طول عمر بسیار زیادی دارد.

سقف متحرک حیاط پارچه‌ای

سقف متحرک پارچه‌ای به لحاظ قیمت ارزانترین سقف متحرک است اما مقاومت چندانی در برابر شرایط جوی ندارد. مثلا با بارش برف سنگین و یا وقوع طوفان‌های شدید دوام و مقاومتی نخواهد داشت؛ برای حل این مشکل نیز می‌توانید هنگام بروز چنین مسائل آب و هوایی آن‌ها را در حالت جمع قرار دهید. در این صورت به شما ضرری نخواهد رسید.

سقف متحرک حیاط حبابی

سقف متحرک حبابی نیز یکی از انواع سقف‌های متحرک حیات خلوت و پاسیو می‌باشد، همچون شیشه دارای زیبایی ظاهری و شفاف بسیار بالای بوده اما اگر زمانی بر اثر اتفاق خاصی خرد شود مانند شیشه تبدیل به تیکه‌های تیز و برنده نمی‌شود.

با این حال در مقابل حرارت و آتش سوزی و حتی خرد شدن مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد و همجنین در مقایسه با سقف متحرک شیشه‌ای هزینه نصب و اجرای مقرون به صرفه‌ای دارد

سقف متحرک حیاط شیشه‌ای

سقف‌های متحرک شیشه‌ای که از جنس شیشه سکوریت و فریم آلومینیومی ساخته شده و به دلیل شفافیت و زیبایی که به محیط می‌بخشند طرفداران خاص خود را دارند؛ شیشه سکوریت دارای مقاومت بسیار بالای در مقابل تغییرات آب و هوایی می‌باشد.

از مزایایی که سقف متحرک شیشه‌ای دارد این است که در برابر نور خورشید شفافیت خود را از دست نمیدهد برخلاف سقف پلی کربنات که با گذشت زمان در مقابل نور خورشید به زردی نزدیک می‌شود. ولی هزینه اجرای سقف متحرک شیشه‌ای  نیز بسیار بالاست اما طول عمر زیادی دارد.

اجرای سقف متحرک حیاط خلوت

اجرای سقف متحرک حیاط خلوت متناسب با انواعی مختلفی که دارد متفاوت می‌باشد؛ مثلا نصب سقف متحرک آلومینیومی در اکثر محیط‌های مانند: رستوران‌ها، کافه‌ها، مراکز خرید، ویلاها و غیره قابل اجراست، اما شما به تنهایی نمی‌توانید نصب سقف متحرک حیاط خلوت خود را انجام دهید بلکه نیاز دارید تا با متخصصین این زمینه مشورت کرده و کار را به آنان بسپارید.

نصب و اجرای سقف متحرک حیاط خلوت که از جنس پارجه باشد نیاز به داشتن مجوز از شهرداری ندارد زیرا این سقف به عنوان یک محصول کاربردی و کاملا ارگونومیک شناخته شده و در ساخت سقف متحرک پارچه‌ای از آخرین فناوری روز دنیا استفاده کرده‌اند

مدل سقف متحرک حیاط

مدل سقف متحرک حیاط خلوت به دو صورت برقی و یا دستی ساخته می‌شوند؛ اما در مدل سقف متحرک دستی به دلیل اینکه دسترسی به سقف برای باز و یا بسته کردن آن کمی دشوار به نظر میرسد زیاد توصیه نمی‌شود. اما برخی از این سقف‌ها توسط ریموت کنترل می‌شوند بدین صورت که هر وقت که شما اراده کنید می‌توانید آن را باز و یا بسته کنید و این کار تنها با فشار دادن دکمه ریموت انجام می‌شود.

یکی از مدل‌های سقف برقی که زیبایی خاصی به فضای شما می‌بخشد این است که از چارچوب این سقف بع عنوان تکیه‌گاهی برای گیاهان استفاده کنید. که این کار علاوه بر زیبایی که دارد آرامش و لذت بردن از طبیعت را برایتان به ارمغان خواهد داشت.

یا می‌توانید به جای گیاه از پارچه‌های زیبا برای تزیین آن استفاده کنید که بهترین پارچه برای این کار شید است زیرا به راحتی باز و بسته می‌شود؛ نورپردازی نیز یکی از مدل‌های است که شما می‌توانید برای سقف متحرک خود در نظر بگیرید که این کار بخصوص برای شب زیبایی و روشنایی خاصی به محیط شما می‌بخشد.

سقف متحرک حیاط آلاچیق

برای سقف متحرک حیاط آلاچیق از نورگیرهای حبابی و یا  سقف متحرک پارچه‌ای جهت پوشش سقف استفاده می‌کنند؛ در زیر مشخصات کامل سقف متحرک حیاط آلاچیق را برای شما بیان می‌کنیم:

صراحی شیبدار سقف متحرک آلاچیق برای خروج کامل آب باران، نورپردازی آلاچیق سقف متحرک برای استفاده از آن در شب، استفاده از دو رنگ متصاد برای زیبا سازی محوطه، انتخاب رنگ سفید برای پارچه کششی آلاچیق سقف برقی، انتخاب رنگ مشکی برای سازه از طرف کارفرما،

نورگیرها از دو قسمت پایه از جنس فابیر گلاس مسلح ( رزین و الیاف شیشه) و حباب از جنس ورق اکرولیک که توسط پیچ و مهره  به پایه نصب می‌شود، استفاده از بازشو در نورگیرها از زاویه 0 تا 180 درجه توسط یک جک دستی و دسته‌ی جک جهت تهیه هوا و دسترسی به سطح بیرونی نورگیر حبابی جهت نظافت و تعمیراتی که ممکن است پیش بیاید.

سقف متحرک آلاچیق باید به گونه‌ای باشد که از هدر رفتن انرژی سرمایی و گرمایی جلوگیری کند زیرا در محیط‌های که به نور طبیعی و آب بندی نیاز دارد استفاده می‌شود که علاوه بر آلاچیق در مکان‌های مانند: آشپزخانه‌ها، حیاط خلوت، پاسیو، مجموعه‌های تجاری-اداری، سوله، پل‌های عابر پیاده، استخرها و مجموعه‌های ورزشی، هتل‌ها، پارکینگ‌ها، گاخانه‌ها و بیمارستان‌ها نیز قابل نصب و اجرا می‌باشد.

قیمت سقف متحرک حیاط

قیمت سقف متحرک حیاط خلوت به عوامل مختلفی بستگی دارد که در اینجا به این عوامل تعیین کننده قیمت سقف متحرک برای شما اشاره می‌کنیم. کارشناسان قبل از این که مرحله نصب سقف متحرک حیاط خلوت را اجرا کنند از محل پروژه دیدن کرده و مساحت آن را تخمین می‌زنند تا متناسب با میزان آن اندازه قطعات را تعیین کنند.

دومین عامل قیمت گذاری سقف متحرک علاوه بر میزان استفاده از قطعات؛ نوع پوششی است که شما برای سقف خود انتخاب می‌کنید که این پوشش شیشه‌ای، پلی کربنات یا پارچه‌ای باشد هزینه هر کدام از آنها متفاوت است. و در آخر باید گفت که این سقف‌ها دارای طرح‌ها و مدل‌های مختلفی هستند که هر کدام از اینها نیز به دلیل اینکه زمان و هزینه و ابزارهای خاص خود را دارد در کاهش و یا افزایش قیمت سقف متحرک حیاط خلوت تاثیر زیادی دارد.

سقف متحرک در انواع سقف متحرک پارچه ای ، سقف متحرک پلی کربنات و سقف متحرک شیشه ای توسط گروه متخصص سایه گستر آسیا تولید شده است. سقف متحرک پارکینگ یا سقف متحرک حیاط خلوت  از کاربردهای سقف متحرک بوده که با توجه به فضا و بودجه متقاضی می‏تواند از یکی از سه نوع سقف ذکر شده طراحی شود.

سقف متحرک پارچه ای ارزان ترین گزینه بوده و مزایا و مشکلات خود را داشته، سقف متحرک پارچه ای در برف سنگین و طوفان های شدید می‏تواند مشکل زا بوده و توصیه میشود در این شرایط در حالت جمع قرار بگیرد و به همین جهت ممکن است مشکلاتی برای مشتریان محترم ایجاد کند.

سقف متحرک حیاط - در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 05137663055 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

آسیادر...
ما را در سایت آسیادر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : m.rs gnbweb بازدید : 110 تاريخ : پنجشنبه 28 اسفند 1399 ساعت: 4:53

سقف پارچه ای حیاط : مجموعه عظیم سایه گستر آسیا با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع سقف پارچه ای حیاط را با ارزانترین قیمت در بین شرکت ها تا 30% تخفیف ویژه در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به سقف پارچه ای اتاق- سایبان پارچه ای متحرک- سایبان پارچه ای سبز- سایبان حیاط که تخصص مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا می باشد خواهیم پرداخت.

 

سقف پارچه ای حیاط - سایه گستر آسیا هم اکنون با بیش از 30 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – سایبان استخر - دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند اتومات فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع سقف پارچه ای اتاق- سایبان پارچه ای متحرک- سایبان پارچه ای سبز- سایبان حیاط خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع سقف پارچه ای حیاط را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

سقف پارچه ای حیاط - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع سقف پارچه ای حیاط در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سقف پارچه ای اتاق- سایبان پارچه ای متحرک- سایبان پارچه ای سبز- سایبان حیاط با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا با بیش از 30 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از سقف پارچه ای حیاط را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

سقف پارچه ای حیاط طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 30% تخفیف و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز میگردد.

سقف پارچه ای حیاط دارای شکل های متفاوتی بوده و در هر فضایی دارای کارکردهای متفاوتی می باشد برای مثال می توان به استفاده از این سقف متحرک به عنوان سایبان چادری حیاط یا حتی در فضاهای عمومی برای زیبایی محوطه ها اشاره کرد .سقف چادری متحرک معمولا به صورت دستی با کم ترین هزینه بوده و کار جمع آوری آن بصورت دستی انجام می گیرد.

سقف پارچه ای حیاط می تواند با حداقل ستون برای پوشش سقف بکار گرفته شود و دارای حداقل عملیات عمرانی و طراحی است که در بیشتر مواقع برای ایجاد فضای زیبا در حیاط بکار می رود.علاوه بر کاربرد در فضای حیاط در دکوراسیون داخلی چون آلاچیق  و پارگینک ماشین مورد استفاده قرار گیرد .

سایبان پارچه ای باید در مواقع باد های شدید و یا برف سنگین در حالت بسته قرار بگیرد تا وزن حاصل از  برف و یا نیروی باد  به آن خسارت و آسیب نرساند. به همین خاطر استفاده از سازه های متحرک به عنوان سقف پارچه ای و یا سایبان چادری به مجموعه ای هایی که تجهیزات زیادی دارند توصیه نمی شود.

سقف پارچه ای حیاط نوعی سقف چادری به صورت مستقل یا ثابت هستند که بصورت متحرک یا ثابت طراحی و پیاده سازی میشوند . این سایبان ها در هر اندازه و ابعادی بسته به سلیقه و سفارش مشتری ساخته و نصب میشوند . این سایبان ها مقاومت بالائی در برابر آفتاب و آب و باد شدید دارند و به همین دلایل طول عمر بالائی نیز دارند و برای اطمینان خاطر مشتری ها دارای 5 سال گارانتی میباشند

سقف پارچه ای حیاط - در طراحی سقف پارچه ای حیاط از دو فرم مایل و قوس دار استفاده می شود. بنابر فضای موجود کارفرما، در طراحی و نصب سقف متحرک پارچه ای منزل ویلایی از فرم مایل استفاده شده است. شیب ایجاد شده در سقف تاشو حیاط علاوه بر زیبای فوق العاده ای که به محوطه می دهد، باعث می شود که آب باران نیز از روی سقف جمع شونده به طور کامل خارج شود. این سقف جمع شونده برقی علاوه بر یک موتور که می توان آن را با یک ریموت کنترل باز و بسته کرد، دارای یک پارچه کششی با کیفیت است.

سقف پارچه ای حیاط - در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 05137663055 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

آسیادر...
ما را در سایت آسیادر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : m.rs gnbweb بازدید : 124 تاريخ : پنجشنبه 28 اسفند 1399 ساعت: 4:52

سایبان تراس آپارتمان : مجموعه عظیم سایه گستر آسیا با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع سایبان تراس آپارتمان را با ارزانترین قیمت در بین شرکت ها تا 30% تخفیف ویژه در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به قیمت سایبان بالکن- مدل سایبان تراس- انواع سایبان تراس- سایبان تراس ویلا- چادر بالکن- انواع سایه بان- انواع سایبان برای بالکن- مدل سایبان حیاط که تخصص مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا می باشد خواهیم پرداخت.

 

سایبان تراس آپارتمان - سایه گستر آسیا هم اکنون با بیش از 30 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – سایبان استخر - دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند اتومات فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع قیمت سایبان بالکن- مدل سایبان تراس- انواع سایبان تراس- سایبان تراس ویلا- چادر بالکن- انواع سایه بان- انواع سایبان برای بالکن- مدل سایبان حیاط خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع سایبان تراس آپارتمان را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

سایبان تراس آپارتمان - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع سایبان تراس آپارتمان در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت سایبان بالکن- مدل سایبان تراس- انواع سایبان تراس- سایبان تراس ویلا- چادر بالکن- انواع سایه بان- انواع سایبان برای بالکن- مدل سایبان حیاط با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا با بیش از 30 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از سایبان تراس آپارتمان را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

سایبان تراس آپارتمان طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 30% تخفیف و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز میگردد.

سایبان تراس آپارتمان کاربرد ویژه دارد. تراس از جمله فضاهای غیر مسقف می باشد که به دلیل نداشتن سقف در آن محدودیت هایی وجود دارد. تراس در زبان فارسی به بهار خواب معروف است. سایبان تراس این امکان را به افراد می دهد تا بتوانند از این فضاها حتی در شرایط بد آب و هوا نیز استفاده کنند. سایبان می تواند یک فضای دلنشن برای شما در کنار خانواده ایجاد کند. در هنگام انتخاب نوع سایبان تراس باید به میزان فظا نیز توجه داشته باشید.میزان فظای تراس نقش بسزایی در انتخاب نوع سایبان خواهد داشت. نگران نباشید زیباترین و با کیفت ترین سایبان تراس و .. را از شرکت سایه گستر آسیا بخواهید .

سایبان تراس آپارتمان از محصولات ویژه تولیدی در تیم سایه سازان توانا می باشد. باتوجه به فضاهای کوچک و یا بزرگ تراس بسیاری از افراد تمایل دارند تا سایه بانی برای تراس ایجاد کنند و یک فضای دلنشین را برای خانه خود ایجاد نمایند. ما با سال ها تجربه در زمینه طراحی ، ساخت ، نصب و پیاده سازی انواع سایبان در فظاهای کوچک و بزرگ از اینکه در کنار خانواده های ایرانی هستیم بر خود می بالیم.

سایبان تراس آپارتمان

امروزه صاحبان منازل مسکونی به دنبال سایبان تراسی می گردند که علاوه بر اینکه سایه ای در بالکن داشته باشند، فضای تراس نیز دنج و زیباتر شود. سایبان متحرک تراس آپارتمان یکی از متریال هایی است که اخیرا کارفرمایان زیادی را به خود جذب کرده است، چرا که سایبان متحرک تراس به راحتی با فشردن ریموت کنترل بصورت اتوماتیک از وضعیت باز به بسته  و یا بلعکس تغییر حالت می دهند.

معماری سایبان تراس آپارتمان

در راستای ایجاد سایه در تراس یکی از منازل، کارفرما با مشاوره رایگانی که با شرکت سایه گستر آسیا داشت کارفرما با توجه به مزایا سقف متحرک در نهایت تصمیم به نصب سایبان متحرک تراس در فضای بالکن خود کرد. طراحان با توجه به متراژ بالکن به طراحی سایبان متحرک بالکن به فرم تحت با زاویه مناسب کردن تا به راحتی آب باران و برف از روی سقف متحرک پارچه ای خارج شده و آسیبی به این سایبان لاکچری وارد نشود با توجه به اینکه کارفرما خواهان هر چه زیباتر شدن سقف جمع شونده برقی بود شرکت سایه گستر آسیا نورپردازی منحصر به فردی را بر روی سایبان تراس آپارتمان نصب کردند.

مشخصات سازه و پارچه سایبان تراس آپارتمان

با توجه به فضای بالکن ساختمان مسکونی که با چوپ پوشیده شده بود، طراحان برای اینکه کمترین آسیب به محوطه تراس و هر چه سریع تر نصب شدن سایبان متحرک تراس، تمامی اتصالات بصورت پیچ و مهره ایجاد شده است تا کمترین فعالیت عمرانی در محل انجام گیرد.

 از طرفی طراحان برای هر چه زیباتر شدن فضای بالکن در کنار فضای سبز تعبیه شده در فضا رنگ مشکلی برای المان ها  و ریل های متحرک و رنگ سفید برای پارچه کششی به کارفرما پیشنهاد شد که مورد استفبال وی قرار گرفت. برای باز و بسته شدن سقف برقی از موتور الکتریکی هیوت استفاده شده که به راحتی سقف متحرک پارچه ای بسته به سلیقه ساکنین باز و بسته شود.

سایبان تراس آپارتمان - در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 05137663055 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

آسیادر...
ما را در سایت آسیادر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : m.rs gnbweb بازدید : 107 تاريخ : پنجشنبه 28 اسفند 1399 ساعت: 4:50

سایبان ارزان قیمت : مجموعه عظیم سایه گستر آسیا با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع سایبان ارزان قیمت را با ارزانترین قیمت در بین شرکت ها تا 30% تخفیف ویژه در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به قیمت سایبان دستی- ساخت سایبان ارزان- قیمت سایبان معمولی- قیمت سایبان چتری دست دوم- قیمت سایبان تراس- چتر سایبان دست دوم مشهد- سایبان خودرو در حیاط- قیمت هر متر سایبان که تخصص مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا می باشد خواهیم پرداخت.

 

سایبان ارزان قیمت - سایه گستر آسیا هم اکنون با بیش از 30 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – سایبان استخر - دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند اتومات فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع قیمت سایبان دستی- ساخت سایبان ارزان- قیمت سایبان معمولی- قیمت سایبان چتری دست دوم- قیمت سایبان تراس- چتر سایبان دست دوم مشهد- سایبان خودرو در حیاط- قیمت هر متر سایبان خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع سایبان ارزان قیمت را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

سایبان ارزان قیمت - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع سایبان ارزان قیمت در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت سایبان دستی- ساخت سایبان ارزان- قیمت سایبان معمولی- قیمت سایبان چتری دست دوم- قیمت سایبان تراس- چتر سایبان دست دوم مشهد- سایبان خودرو در حیاط- قیمت هر متر سایبان با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا با بیش از 30 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از سایبان ارزان قیمت را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

سایبان ارزان قیمت طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 30% تخفیف و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز میگردد.

سایبان ارزان قیمت |ارزانترین سایبان | خرید به صرفه ترین سایبان ها در سراسر کشور

سایه بان یک روکش ثانوی است که به قسمت خارجی دیواره های یک ساختمان متصل می شود. سایه بان معمولاً از کرباس تشکیل شده است که با فیبر اکریلیک، رشته ی پلی استر یا پنبه شده است و همچنین می تواند از لایه ای از وینیل (vinyl) که بر روی الیاف پلی استر قرار گرفته است و روی سازه ای سبک از آلومینیوم، آهن، فولاد و احتمالاً چوب و مواد شفاف (که برای پوشش سلول های خورشیدی در تابستان استفاده می شود ولی در زمستان باید لجلزه دهد که نور تا حد ممکن از آن عبور کند) کشیده می شود، ساخته شده باشد.

سایبان ارزان قیمت با خرپا ، سازه های فضاکار یا با چهار چوب پیکر بندی می شود. سایه بان ها همچنین با استفاده از زیرسازه های آلومینیومی و روکش آلومینیومی ساخته می شوند. این سایه بان های آلومینیومی وقتی استفاده می شوند که از سایه بان های  پارچه ای نمی توان استفاده کرد مثلاً در جایی که بار سنگینی از جانب باد یا برف بر سایه بان تحمیل می شود.

امروز می توان انواع سایه بان ها را باقیمت های مختلف از بازار تهیه کرد. برای مثال قیمت سایبان دستی از قیمت سایبان های پیشرفته تر نسبتاً ارزان تر خواهد بود.

سایبان ارزان قیمت

اگر برای خرید سایبان ارزان قیمت به این صفحه مراجعه کرده اید درست آمده اید. ما اینجاییم تا بهترین سایبان برقی ها را به شما ارائه دهیم. ما پروژه های زیادی اجرا کرده ایم که میتوانید برای مشاهده آن ها به قسمت پروژه ها مراجعه کنید (کلیک کنید تا به صفحه پروژه ها متصل شوید)

سایبان برقی برای خانه ها هم کارآمد است . نصب سایبان برقی در بالکن ها از سایبان های ضروری و کارآمد است که در مکان های گوناگون خانه ها نصب شده و شما با کمک از آن میتوانید ،لحظه های به یاد ماندنی در کنار خانواده و افرادی که دوستشان دارید ، به صرف نوشیدنی و غذا رقم بزنید.سایبان برقی در انواع و ابعاد گوناگون عرضه می شود و شما به راحتی میتوانید بر حسب نیاز های خود از آن ها بهره مند شوید.

سایبان ارزان قیمت - سایه گستر آسیا اولین و بزرگ ترین تولید کننده انواع سایبان های برقی در ایران میباشد. که این سایبان ها مقاومت در برابر هر تهدید از خطرات منابع طبیعی مانند: باران، طوفان، برف،تگرگ، نور زیاد خورشید و….. مقاومت بالایی از خود نشان میدهند. ما با توجه به نوسانات قیمت ارزی دستاوردی جدید با تناسب و میل و رغبت و علاقه ی مردم طراحی و از خط تولید شرکت گذر کرده ایم.

در ضمن سایه گستر آسیا سایبان قدیمی و از کار افتاده ی شما را به سایبان نو و مدرن تبدیل می کند کافیست جهت تعویض سایبان های قدیمی خود با ما در ارتباط باشید.

سایبان ارزان قیمت - در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 05137663055 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

آسیادر...
ما را در سایت آسیادر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : m.rs gnbweb بازدید : 118 تاريخ : پنجشنبه 28 اسفند 1399 ساعت: 4:48

سایبان پارچه ای حیاط : مجموعه عظیم سایه گستر آسیا با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع سایبان پارچه ای حیاط را با ارزانترین قیمت در بین شرکت ها تا 30% تخفیف ویژه در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به قیمت سایبان پارچه ای- سایبان پارچه ای متحرک- قیمت آلاچیق پارچه ای- سایبان حیاط- سایبان پارچه ای سبز- پارچه سایه بان- سایه بان صحرایی- چادر سایه بان که تخصص مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا می باشد خواهیم پرداخت.

 

سایبان پارچه ای حیاط - سایه گستر آسیا هم اکنون با بیش از 30 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – سایبان استخر - دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند اتومات فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع قیمت سایبان پارچه ای- سایبان پارچه ای متحرک- قیمت آلاچیق پارچه ای- سایبان حیاط- سایبان پارچه ای سبز- پارچه سایه بان- سایه بان صحرایی- چادر سایه بان خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع سایبان پارچه ای حیاط را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

سایبان پارچه ای حیاط - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع سایبان پارچه ای حیاط در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت سایبان پارچه ای- سایبان پارچه ای متحرک- قیمت آلاچیق پارچه ای- سایبان حیاط- سایبان پارچه ای سبز- پارچه سایه بان- سایه بان صحرایی- چادر سایه بان با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا با بیش از 30 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از سایبان پارچه ای حیاط را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

سایبان پارچه ای حیاط طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 30% تخفیف و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز میگردد.

سایبان پارچه ای حیاط ، یکی از قدیمی ترین روش های ابداع شده جهت محافظت در مقابل شرایط بد جوی می باشد. شواهد نشان می دهد که سابقه ساخت چادر به وسیله پوست حیوانات به ۱۵۰۰۰ سال قبل برمی گردد. خیلی زود پوست حیوانات جای خود را به پارچه های بافته شده دادند که توسط چوب و طناب همانند سازه های چادری کششی امروزی بنا می شدند.

یک سوال متداول در مورد سایبان پارچه ای حیاط این است که آیا برای مکانهای بادخیز به عنوان سازه های دائمی مناسب هستند. درصورت محاسبه و طراحی دقیق سازه های پارچه ای جواب آری است. آنالیزهای کامپوتری توسط نرم افزارهای تخصصی نشان می دهد که نیروی باد بیشترین تاثیر را روی سازه های پارچه ای می گذارد. بنابراین کنترل نیروی باد توسط سازههای فولادی و کابلی از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است که عملکرد سازه ای مناسب این نوع سازه ها در مقابل باد را تامین می کند.

مزایای سایبان پارچه ای حیاط

  • ایجاد فضایی امن در برابر بارش برف و باران
  • جلوگیری از تشعشعات مضر نور خورشید
  • ایجاد فضایی زیبا و دلنشین
  • کاهش مصرف انرژی

نگهداری و تعمیر سایبان پارچه ای حیاط

  • نظافت
  • تعمیرات
  • کشش مجدد
  • بازرسی کابلی
  • هزینه

نظافت سایبان پارچه ای حیاط

اندودهای PVC تمایل به جذب آلودگی داشته و بهتر است از آن ها در فضا های شهری یا سایر محیط های کثیف استفاده نشود.این نوع مواد باید جهت  جلوگیری از کاهش شفافیت و رسیدن به ظاهری زیبا مرتباً نظافت شوند.

اندودهای PTFE تمایل به تمیز ماندن دارند زیرا ذرات گرد و غباربه آن ها نمی چسبد و توسط باران شسته می شود.همچنین پارچه های فایبر گلاس با رویه PTFE در اثر گذشت زمان تمایل به تغییر رنگ نداشته وسفید باقی می مانند.

تعمیرات سایبان پارچه ای حیاط

پارگی های کوچک یا آسیب های ناشی از تخریب عمدی را معمولاً می توان در محل تعمیر کرد اما پارگی های بزرگ را باید به سازنده یا نصاب ارجاع داد چرا که ممکن است لازم باشد سازه جهت تعمیر از حالت نصب خارج شود.

کشش مجدد سایبان پارچه ای حیاط

سازنده یا نصاب باید شش ماه بعد از برپایی سایبان به محل مراجعت نموده و بررسی کند که آیا سازه به کشش مجدد نیاز دارد یا نه.

بازرسی کامل سایبان پارچه ای حیاط

کابل ها در هوای آزاد در معرض خوردگی بوده و باید مرتباً مورد بازرسی قرار گیرند.

هزینه سازه پارچه ای

سازه های بزرگ ساده،در محدوده پایین هزینه ها و سازه های پیچیده کوچک،در انتهای بالا و حتی بالاتر هزینه ها خواهند بود.

سایبان پارچه ای حیاط یا سایبان چادری یکی از محصولات در حوزه چتر و سایبان است که برای جلوگیری از نفوذ عوامل محیطی مانند نور خورشید و یا برف و باران به داخل حیاط های مسکونی کاربرد دارد. سایبان و سقف چادری را می توان در حیاط اصلی و یا حیاط خلوت به کار برد. سازه به کاررفته در این پوشش ها به صورت بست های محکم و مقاوم توانایی مقابله با باد های شدید در مناطق بادخیز را نیز داراست. برای رسیدن به بهترین عملکرد این نوع محصولات نیازمند نصب و طراحی دقیق آنها هستیم.

قیمت سایبان چادری حیاط مسکونی

باتوجه به نوع پارچه به کار رفته در سایبان پارچه ای، کیفیت طراحی و دوخت، متراژ مورد نظر برای نصب چادر و بست ها و سازه های به کار رفته در هنگام نصب چادر، قیمت سایبان پارچه ای به کار رفت در حیاط متفاوت می باشد. به طور معمول برای سایبان ها از پارچه های بسیار مقاوم در برابر عوامل محیطی استفاده می شود. به عنوان مثال پارچه های برزنتی یکی از بهترین گزینه ها به عنوان یک  چادر و پارچه ضد آب هستند.

سایه گستر آسیا به عنوان تولید کننده انواع چادر های مسافرتی، چادرخودرو و کاور و پوشش استخر ، انواع سایبان های چادری حیاط و ویلا را نیز به مشتریان عرضه می کند. با استفاده از چادر های پارچه ای در حیاط منازل مسکونی امکان برگذاری جشن و مراسمات در حیاط نیز امکان پذیر می شود. برای سفارش و یا دریافت مشاوره می توانید با کارشناسان بخش فروش تماس بگیرید.

سایبان پارچه ای حیاط - در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 05137663055 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

آسیادر...
ما را در سایت آسیادر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : m.rs gnbweb بازدید : 125 تاريخ : چهارشنبه 27 اسفند 1399 ساعت: 5:39

پوشاندن بالکن با کمترین هزینه : مجموعه عظیم سایه گستر آسیا با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع روش پوشاندن بالکن با کمترین هزینه را با ارزانترین قیمت در بین شرکت ها تا 30% تخفیف ویژه در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به پوشاندن بالکن در زمستان- پوشاندن بالکن با پلاستیک- پوشاندن بالکن با پلی کربنات- پوشاندن بالکن با چوب- پوشاندن کولر در بالکن- طلق پوشاندن بالکن با پلاستیک- پوشاندن بالکن با توری که تخصص مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا می باشد خواهیم پرداخت.

 

پوشاندن بالکن با کمترین هزینه - سایه گستر آسیا هم اکنون با بیش از 30 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – سایبان استخر - دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند اتومات فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع پوشاندن بالکن در زمستان-پوشاندن بالکن با پلاستیک-پوشاندن بالکن با پلی کربنات-پوشاندن بالکن با چوب-پوشاندن کولر در بالکن-طلق پوشاندن بالکن با پلاستیک-پوشاندن بالکن با توری خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع روش پوشاندن بالکن با کمترین هزینه را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

پوشاندن بالکن با کمترین هزینه - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع روش پوشاندن بالکن با کمترین هزینه در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد پوشاندن بالکن در زمستان-پوشاندن بالکن با پلاستیک-پوشاندن بالکن با پلی کربنات-پوشاندن بالکن با چوب-پوشاندن کولر در بالکن-طلق پوشاندن بالکن با پلاستیک-پوشاندن بالکن با توری با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا با بیش از 30 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از روش پوشاندن بالکن با کمترین هزینه را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.VSsgz8ZcTs

روش پوشاندن بالکن با کمترین هزینه طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 30% تخفیف و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز میگردد.

پوشاندن دید بالکن و حفظ حریم خصوصی با چند راهکار ساده

امروزه اغلب خانه ها به صورت آپارتمانی ساخته می شوند به همین دلیل بخشی از ساختمان برای ساخت بالکن یا تراس مورد استفاده قرار می گیرد که اغلب بالکن ها در معرض دید همسایه ها می باشند و بهتر است شما برای داشتن احساس راحتی بیشتر دید بالکن را محدود سازید.

روش پوشاندن بالکن با کمترین هزینه - ایده هایی برای پوشاندن دید بالکن

روش های زیادی برای پوشاندن دید بالکن و حفظ حریم خصوصی در این بخش از منزل وجود دارد و شما می توانید به کمک این ایده های کاربردی فضایی دلنشین را در این بخش از منزل تان ایجاد نمایید. در مطالب قبلی تفاوت تراس و بالکن را مشاهده کردید در ادامه ایده هایی برای محدود کردن دید بالکن را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

از چه روش هایی می توان برای حفظ حریم خصوصی در بالکن استفاده کرد ؟

برای حفظ حریم خصوصی در بالکن می توانید از پرده و کرکره و شید و نرده چوبی و گیاهان رونده و … استفاده کنید که انتخاب هر یک از این روش ها به میزان بودجه و وسایل موجود در دسترس شما بستگی دارد.

1- شیشه های مات و رنگی

پوشاندن بالکن با کمترین هزینه - اولین و ساده ترین روشی که به ذهن هر فردی می رسد استفاده از دیوارهای شیشه ای می باشد که برای حفظ حریم خصوصی در بالکن باید از شیشه های مات یا رنگی استفاده شود. برچسب های شیشه مات کن راه حلی مناسب و آسان برای حفظ حریم خصوصی در این بخش از منزل می باشند و شما می توانید به کمک دیوارهای شیشه ای نصف ارتفاع بالکن را بپوشانید و قسمت بالای آن را باز کنید تا تهویه هوا به آسانی در این بخش صورت بگیرد.

۲- دیوارهای چوبی متحرک

اگر شما تمایل دارید از منظره بیرون از بالکن استفاده نمایید و همزمان نیز حریم خصوصی خود را حفظ نمایید می توانید از دیوارهای متحرک و حکاکی شده در اطراف بالکن استفاده نمایید این دیوارها همچنین دارای روزنه هایی هستید که نور را به خوبی عبور می دهند.

۳- دیوار سبز

پوشاندن بالکن با کمترین هزینه - یکی از انواع ایده ها برای پوشاندن دید بالکن طراحی دیوار سبز می باشد و شما می توانید به کمک گلدان ها و گیاهان خانگی رونده دیوارهای سبز طبیعی را بسازید که این دیوارها مقرون به صرفه می باشند. گیاهان مناسب برای دیوار سبز در انواع شکل های مختلف موجود می باشند و بهتر است شما گل ها و گیاهان رنگی و زیبا را برای طراحی این دیوار انتخاب نمایید.

۴- دیوارهای مجوف

دیوارهای مجوف قادر هستند که نور را به خوبی از خود عبور دهند همچنین این دیوارها برای حفظ حریم خصوصی می توانند ایده جالب و کاربردی باشند و شما می توانید به کمک محصور کردن بالکن به کمک این دیوارها بالکن را به فضایی نیمه باز تبدیل نمایید.

۵- گل های رونده

اگر شما تمایل دارید بالکن تان را به حریمی زیبا و زنده ای تبدیل نمایید بهتر است از گل های رونده استفاده نمایید که این گل ها دید شما را به بیرون از منزل کم می کنند و منظره بی نظیری را جایگزین آن می کنند و شما می توانید به کمک سلیقه شخصی تان آن ها را تزیین نمایید.

۶-سایبان برقی

اگر بالکن شما بدون سقف می باشد به راحتی می توانید با قرار دادن سایبان های برقی در اطراف بالکن حریم خصوصی مناسبی را در این بخش از منزل تان ایجاد نمایید.

۷- سایبان دستی

اگر تمایلی به استفاده از سایبان برقی در بالکن ندارید می توانید سایبان های دستی را جایگزین آن نمایید. توجه داشته باشید که برای استفاده از این سایبان ها باید آن ها قابلیت تغییر درجه پایه را داشته باشند تا بتوانید از این سایبان ها به عنوان دیوار متحرک نیز استفاده نمایید.

پوشاندن بالکن با کمترین هزینه - در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 05137663055 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

آسیادر...
ما را در سایت آسیادر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : m.rs gnbweb بازدید : 122 تاريخ : پنجشنبه 21 اسفند 1399 ساعت: 5:12

پوشاندن بالکن با پلی کربنات : مجموعه عظیم سایه گستر آسیا با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع پوشاندن بالکن با پلی کربنات را با ارزانترین قیمت در بین شرکت ها تا 30% تخفیف ویژه در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به پوشاندن بالکن در زمستان- پوشاندن بالکن با پارچه- پوشاندن بالکن با چوب- قیمت ورق پلی کربنات- پوشاندن بالکن با پلاستیک- پوشاندن بالکن با حصیر- پوشاندن بالکن با نایلون- پوشاندن بالکن با توری که تخصص مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا می باشد خواهیم پرداخت.

 

پوشاندن بالکن با پلی کربنات - سایه گستر آسیا هم اکنون با بیش از 30 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – سایبان استخر - دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند اتومات فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع پوشاندن بالکن در زمستان- پوشاندن بالکن با پارچه- پوشاندن بالکن با چوب- قیمت ورق پلی کربنات- پوشاندن بالکن با پلاستیک- پوشاندن بالکن با حصیر- پوشاندن بالکن با نایلون- پوشاندن بالکن با توری خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع پوشاندن بالکن با پلی کربنات را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

پوشاندن بالکن با پلی کربنات - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع پوشاندن بالکن با پلی کربنات در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد پوشاندن بالکن در زمستان- پوشاندن بالکن با پارچه- پوشاندن بالکن با چوب- قیمت ورق پلی کربنات- پوشاندن بالکن با پلاستیک- پوشاندن بالکن با حصیر- پوشاندن بالکن با نایلون- پوشاندن بالکن با توری با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا با بیش از 30 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از پوشاندن بالکن با پلی کربنات را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

پوشاندن بالکن با پلی کربنات طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 30% تخفیف و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز میگردد.

پوشاندن بالکن با پلی کربنات و استفاده از آن در ساخت نورگیر

پوشش قسمت هایی از سازه ها که به صورت نورگیر و یا حیاط خلوت ساخته می شوند یکی از مشکلاتی است که معمولا ساکنان این سازه ها برای ایجاد امنیت بیشتر سازه خود با آن درگیر هستند. پوشاندن بالکن با پلی کربنات نوعی پلاستیک شفاف و سخت است و از خانواده ی پلیمرهای ترموپلاستیک می باشند. از این نواع از پلاستیکهای شفاف در قالب سازی، تغییرات حرارتی، نورگیر، سقف پاسیو، سقف استخر، پوشش رمپ، پارکینگ، پوشش نراکز تجاری و... استفاده می کنند. هم چنین در صنعت شیمیایی نیز کاربرد گسترده ای دارد. در این مقاله با نحوه اجرای سقف پلی کربنات برای این قسمت از سازه ها بیشتر آشنا می شوید.

پوشاندن بالکن با پلی کربنات - ورق پلی کربنات چیست؟

معمولا ایجاد فضای پاسیو و یا حیاط خلوت بیشتر برای ساختمان هایی در نظر گرفته می شود که از نور طبیعی کمی برخوردار هستند. تجهیز شدن سازه ها به حیاط خلوت باعث می شود تا سازه ها در طی روز از مقدار نور طبیعی بیشتری برخوردار شده و از فضای زیبای پاسیو در زندگی خود لذت ببرند. به همین دلیل پوشش سقف حیات خلوت یا پاسیو با متریال های ضخیم و تیره مانع از رسیدن نور طبیعی به محیط منزل می شود.برای همین استفاده از متریال های محکم و با دوام و با قابلیت نور دهی بالا در این سازه ها بسیار مورد توجه است. پوشاندن بالکن با پلی کربنات با روشی کاملا اصولی باعث می شود تا علاوه بر داشتن فضایی زیبا برای نگهداری گل و گیاه این ساختمان ها از نور طبیعی روز به مقدار قابل توجهی برخوردار شوند.

کاربرد ورق پلی کربنات در ساخت نورگیر

امروزه با پیشرفته شدن صنعت معماری و ساختمان سازی از پلی کربنات به جای شیشه در بخشهای مختلف ساختمان به خصوص برای پوشش سقف پاسیو، و در خانه های ویلایی که اکثرا دارای استخر رو باز هستند به عنوان سقف استخر نیز استفاده می کنند. ورق های پلی کربنات به دلیل داشتن انواع متنوع و در اندازه های گوناگون کاربرد گسترده ای را در صنعت ساختمان به خصوص مصالحی که برای ایجاد نورگیر از آنها استفاده می شود ، فراهم کرده است. همچنین به دلیل داشتن تنوع رنگ در ورقهای پلی کربنات می توان در ساخت نورگیر، پوشش سقف پاسیو و سقف استخر,پوشش سقف حیاط خلوت طرح های زیبایی را پیاده سازی نمود.

پوشاندن بالکن با پلی کربنات - استفاده از ورق های پلی کربنات 2 یا چند جداره به علت عمر طولانی، خاصیت ضد uv و میزان نوردهی بالا و.... میتوان برای پوشش انواع نورگیر مانند نورگیر سقفی, پوشش پاسیو, پوشش سقف سوله, پوشش سقف استخر و پارکینگ حیاط . استفاه نمود. نوع نصب ورق پلی کربنات تاثیر بسزایی در عمر استفاده از این نوع ورق را دارد بطوری که باید در نصب فواصل بین ورق ها، استفاده از یراق الات المینیومی مناسب و مخصوص و... را در نظر قرار داد

اجرای سقف پلی کربنات

این ورق ها از متریال پلیمری از خانواده تومو پلاستیک تولید می شوند. استحکام و دوام بالای این محصول در برابر عوامل محیطی و جوی باعث شده است تا در میان مصرف کنندگان برای خود دارای محبوبیت زیادی شود. از این محصول بیشتر در سقف گلخانه ها برای کم کردن اشعه خورشید و عایق نمودن این فضا در زمستان استفاده می شود.  اما به دلیل قابلیت عبور نور در سقف حیاط خلوت و پاسیو نیز بسیار کاربردی است. اما برای اجرای سقف پلی کربنات باید مراحل مشخصی طی شود.

چگونگی اجرای سقف پلی کربنات 

با توجه به این که از این روق ها جهت ایجاد امنیت بیشتر سازه استفاده می شود بنابراین نیاز است که حتما قبل از نصب ورق ها اقدام به زیرسازی برای نصب آن نمود. برای زیرسازی باید از قوطی هایی که برای این کار تولید می شود و در بازار موجود است استفاده نمایید. بعد از ایجاد این اتصالات نوبت به اجرای سقف پلی کربنات بر روی این شبکه ها است.

پوشاندن بالکن با پلی کربنات - برای نصب و اجرای سقف پلی کربنات باید حتما ورق های پلی کربنات طوری قرار گیرند که در خلاف جهت وزش باد باشند. هم پوشانی در این ورق ها نیز بسیار مهم است. در صورت عدم رعایت این موارد امکان نفوذ رطوبت و آلودگی به داخل فضا وجود دارد.

برای سوراخ کردن صفحات باید از مته مناسب که اندازه آن کمی بیشتر از فضای در نظر گرفته شده برای بست است،استفاده شود. این کار مانع از شکستن ورق ها در زمان انبساط خواهد شد.  ورق بعدی باید بر روی ورق بعدی قرار گرفته و حدود 9 سانتی متر با آن هم پوشانی کند. برای برش این ورق ها می توان از اره های مخصوص این کار استفاده شود. این کار مانع از خرد شدن و شکستن ورق در زمان برش می شود.

نکات مهم در زمان نصب سقف پلی کربنات

  • حتما از اره های مخصوص این کار جهت برش ورق ها استفاده نمایید.
  • ورق ها باید هنگام اجرای سقف پلی کربنات بر روی هم قرار گیرند و هم پوشانی تا حدود 10 سانتیمتر صورت گیرد.
  • برای آب بندی باید از تسمه پلی کربنات و یا تسمه اچ آلومینیوم استفاده شود.
  • توجه کنید که ورق های پلی کربنات بیشتر در یک سمت خود مقاوم در برابر اشعه یو وی خورشید هستند. در هنگام اجرای سقف پلی کربنات  به این سمت توجه نمایید که به سمت بالا قرار گیرد.
  • برای نصب و ایجاد دوام بیشتر حتما از پیچ و واشرهای پلی کربنات استفاده نمایید.
  • برای آب بندی سقف پلی کربنات از چسب غیر قابل نفوذ با کیفیت بالا استفاده نمایید.

دلایل استفاده از ورق پلی کربنات

پوشاندن بالکن با پلی کربنات - یکی از دلایل استفاده از پلی کربنات برای نورگیر و سقف استخر این است که این در طراحی ورق های پلی کربنات یک لایه ضد Uv برای مخافظت در برابر نور آفتاب استفاده می شود. همچنین به دلیل ضربه پذیر بودن این نوع از ورق ها نیز  ، گزینه ای مناسبی برای استفاده در ساخت نورگیر می باشد.

اما از مزایای دیگر این نوع از ورق های پلی کربنات برای ساخت نورگیر ، پوشش سقف پاسیو و سقف استخر می توان به کم هزینه بودن آن نسبت به مصالح دیگر اشاره کرد. سبک بودن و به صرفه بودن این نوع از پلی کربنات موجب شده است تا تقاضای زیادی در طراحی گلخانه ای داشته باشد  و از این رو استفاده از ورق های پلی کربنات در زمینه کشاورزی نیز روز به روز گسترده تر می شود.

پوشش سقف پاسیو و حیاط خلوت

پوشاندن بالکن با پلی کربنات - امروزه به علت بلند مرتبه شدن ساختمان از فضایی به عنوان نورگیر سقفی در سازه ها استفاده می شود. اما داشتن این فضا برای ساختمان ها اگر چه بسیار مفید و کاربردی است اما دارای مشکلات زیادی نیز است. ورود آلودگی و گرد و غبار از این قسمت از سازه به داخل فضای مسکونی و پایین آمدن درجه امنیت سازه از مهم ترین دلایلی است که ساکنان این سازه ها را بر آن می دارد تا برای پوشش این قسمت از فضای سازه خود فکری کنند.

برای همین از متریال های مختلفی جهت پوشش این فضا استفاده می شود. محصولاتی نظیر نورگیر حبابی و نورگیر سقفی  از محصولات متنوعی است که تولید کنندگان برای پوشش این قسمت تولید و در بازار به وفور وجود دارد، اما استفاده از ورق پلی کربنات و نحوه اجرای سقف پلی کربنات به صورت دقیق از گام های موثری است که تا به حال در این راه برداشته شده است.

پوشاندن بالکن با پلی کربنات - در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 05137663055 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

آسیادر...
ما را در سایت آسیادر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : m.rs gnbweb بازدید : 126 تاريخ : شنبه 16 اسفند 1399 ساعت: 2:57

پوشش سطح استخر : مجموعه عظیم سایه گستر آسیا با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع پوشش سطح استخر را با ارزانترین قیمت در بین شرکت ها تا 30% تخفیف ویژه در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به پوشش روی استخر- قیمت پوشش روی استخر- قیمت کاور روی استخر- روکش دستی استخر- بهترین پوشش برای استخر- کاور برای روی استخر- پوشش استخر- روکش اتوماتیک استخر که تخصص مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا می باشد خواهیم پرداخت.

 

پوشش سطح استخر - سایه گستر آسیا هم اکنون با بیش از 30 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – سایبان استخر - دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند اتومات فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع پوشش روی استخر- قیمت پوشش روی استخر- قیمت کاور روی استخر- روکش دستی استخر- بهترین پوشش برای استخر- کاور برای روی استخر- پوشش استخر- روکش اتوماتیک استخر خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع پوشش سطح استخر را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

پوشش سطح استخر - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع پوشش سطح استخر در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد پوشش روی استخر- قیمت پوشش روی استخر- قیمت کاور روی استخر- روکش دستی استخر- بهترین پوشش برای استخر- کاور برای روی استخر- پوشش استخر- روکش اتوماتیک استخر با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا با بیش از 30 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از پوشش سطح استخر را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

پوشش سطح استخر طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 30% تخفیف و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز میگردد.

پوشش سطح استخر پوشش یا همان روکش استخر، نوعی پوشش برای استخر است که اغلب در زمان هایی که از استخر استفاده نمی شود روی استخر را می پوشاند. البته انواعی از پوشش های استخر هم وجود دارد که استخر را از شرایط نامساعد محیطی حفاظت می کند. موثرترین روش برای کاهش هزینه های گرمایش استخر است. با استفاده از پوشش استخر 50-70 درصد در مصرف انرژی صرفه جویی می شود. از پوشش استخر هم در استخرهای فضای بیرونی و هم استخرهای داخل سالن کاربرد دارد.

در استخرهای داخل سالن نیاز به تهویه را کاهش می دهد که باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود. در فضای بیرونی استخرها 75 -85 درصد انرژی خورشیدی که به سطح استخر نفوذ می کند را جذب می کنند، بسته به نوع پوششی که برای استخر استفاده می کنید به همین میزان جذب انرژی را کم می کند در نتیجه تبخیر کاهش می یابد .

انواع روکش استخر:

تقسیم بندی انواع پوشش استخر بر اساس جنس آنها و یا اتوماتیک بودن (اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و دستی) تقسیم بندی می شوند. هر نوع پوشش استخر ویژگی ها و مشخصه های خودش را دارد که شما را در انتخاب درست برای استخرتان کمک می کند.

پوشش استخر در 2  مدل پارچه ای (pvc) و کرکره آلومینیومی تولید می شوند که هر دو سیستم به صورت تمام اتوماتیک ارائه می شود.

پوشش استخر اتوماتیک (Automatic pool covr)

این نوع کاور استخر همانطور که از نامش مشخص است، به صورت اتوماتیک باز و بسته می شود.

مزایا:

  • ایمنی بالایی دارد و مشکل افتادن کودکان و حیوانات خانگی در استخر به وجود نمی آید.
  • تبخیر آب را کاهش می دهد.
  • نصب و جمع کردن آن آسان است.

معایب:

    قیمت بالایی دارد.

انواع پوشش سطح استخر

با انتخاب دستگاه جمع کننده روکش استخر مناسب و به سلیقه خود، هنر و زیبایی را به محیط اطراف استخر خود ارزانی دارید.

دستگاه های جمع کننده ثابت فلزی این دستگاه در عرض استخر به صورت ثابت نصب شده و به وسیله دسته روکش را به دور خود جمع میکند، که کاملا ضد زنگ زدگی است.

– دستگاه جمع کننده متحرک آلومینیومی: دستگاه آلومینیومی چرخ دار که متناسب با عرض استخر ساخته می شود و در مواقعی که به آن نیازی نیست قابلیت جابه جایی از کنار استخر را دارد.

– دستگاه جمع کننده متحرک فلزی ضد زنگ: این دستگاه نیز مانند نمونه قبلی قابل جابه جایی می باشد با این تفاوت که از فلز ضد زنگ غیر از آلومینیوم ساخته شده است.

– دستگاه جمع کننده به همراه سکو نشیمن: روی دستگاه جمع کننده سکوی نشیمن چوبی ساخته می شود که علاوه بر مخفی نمودن دستگاه و روکش، نشیمنگاهی زیبا برای شما فراهم می آورد.

روکش استخر  بهترین راه برای محافظت از خانواده و دوستان و بهینه سازی سرمایه گذاری شماست ، اطمینان از این که استخر شما منبع سرگرمی و تفریحی است که برای آن در نظر گرفته شده بود . به عنوان یک پوشش ایمنی ، خورشیدی و زمستانی همه در یک ، پوشش های اتوماتیک استخر آبتین در به شما امکان می دهد ، استراحت کنید و از تمام مزایای مالکیت استخر لذت ببرید.

پوشش سطح استخر - در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 05137663055 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

آسیادر...
ما را در سایت آسیادر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : m.rs gnbweb بازدید : 119 تاريخ : شنبه 16 اسفند 1399 ساعت: 2:56